bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Результат пошуку по ключовому слову:
хмарні сервіси 

ГУРТ Вебінар «Переваги роботи в «хмарі» для українських ОГС»

З незалежних від Ресурсного центру ГУРТ причин вебінар «Переваги роботи в «хмарі» для ОГС» перенесено на вересень 2021 року. Точну дату буде повідомлено завчасно. >>>>

ГУРТ Кращі практики ЦТ ОГС України: частина 1. Досвід Одеського КВУ

Чи знаєте ви про ТОП-10 продуктів Microsoft для неприбуткових організацій? Про Microsoft 365 - хмарне рішення, що дозволяє користуватись пакетом програм Office 2019 та Windows 10 – знають, сподіваємось, усі наші підписники. А от щодо інших продуктів з ТОП-10, напевне, не кожен знає чи чув. Те ж саме стосується ресурсу Google for Nonprofits.  >>>>

ГУРТ Від цифровізації до цифрової трансформації: результати дослідження потреб НУО в ІКТ. Частина І

Ресурсний центр ГУРТ уже втретє вивчав потреби українських неурядових організацій (НУО) та публічних бібліотек в інформаційно-комунікаційний технологіях (ІКТ). У дослідженні, яке тривало протягом 7-29 вересня 2020 року, взяли участь 1000 організацій, серед них – 685 НУО та 315 публічних бібліотек. Пропонуємо ознайомитися із комунікаційною версією частини дослідження, яка стосується неурядових організацій. >>>>

ГУРТ Діджитал-маркетинг та можливості Google Ad Grants для ОГС: запис вебінару

Програма технологічної підтримки неприбуткових організацій (TechSoup Україна) і Pro Bono Club Ukraine провели вебінар ««Діджитал-маркетинг для ОГС: можливості Google Ad Grants». >>>>

ГУРТ Розгортання та основний функціонал G Suite: запис вебінару

Програма технологічної підтримки неприбуткових організацій (TechSoup Україна) і Лабораторія цифрової безпеки провели вебінар «G Suite для неприбуткових організацій: розгортання та основний функціонал». >>>>

Спеціаліст служби підтримки клієнтів у TechSoup Europe (Варшава)

TechSoup Europe шукає спеціаліста служби підтримки клієнтів для хмарних продуктів та послуг. Фахівець відповідатиме за обробку запитів клієнтів, а також перший рівень технічної підтримки. До обов’язків спеціаліста належатимуть: взаємодія з клієнтами телефоном та електронною поштою, надання інформації про продукт; прийом замовлень; оновлення статусу замовлень тощо. >>>>



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.