Ніби-то існує чимало методів та засобів “витягти з себе” креатив, вийти за свої рамки, згенерувати нову ідею, а як на Вашу, думку, НУО/бібліотеці краще рекламувати себе? >>>>
Соціальна реклама для досягнення якнайбільшої ефективності має ґрунтуватися на тих самих засадах, що й комерційна. Транснаціональні компанії, які формують «мейн-стрім» рекламної індустрії, витрачають сотні мільйонів доларів на дослідження нових методів та прийомів реклами, про дієвість яких свідчать успіхи цих компаній. Громадські об’єднання не мають таких фінансових можливостей, але вони можуть і повинні аналізувати рекламні стратегії та тенденції, виявляти фундаментальні засади та використовувати отримані дані для підвищення ефективності власної соціальної реклами. >>>>
Недавно столкнулась с проблемкой – прочитав в Интернете заголовок «Даем место социальной рекламе», и, связавшись с реализаторами «Цього гасла» пришла к выводу, что понятие социальной рекламы у нас в стране очень размыто и делается больше для галочки. >>>>
Очолювана мною обласна молодіжна громадська організація «Толеранс центр» створює соціальне підприємство, яке, з одного боку, має стати стабільним джерелом надходжень коштів для здійснення «статуної діяльності» та реалізації проектів і програм організації, а з іншого – додатковим інструментом втілення ідей та місії нашої НУО.
Хочу поділитися з користувачами порталу ГУРТ нашими планами та сподіваюсь отримати «зворотній зв’язок» (критику, побажання, поради, думки).
>>>>