bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Досвід Сільського освітнього фонду у Гані
20.08.2013

 У Верхній Західній області Гани була створена неурядова організація Rural Action Alliance Program - програма об’єднання сільських громад, яка розпочала свою діяльність в районі Джірапа. 

Вона вже надала тисяча сімсот одинадцять ганських седі одинадцятьом студентам із старшої школи Улло для допомоги у закінченні навчання за їхньою програмою. Серед цих учнів шестеро хлопців та п’ять дівчат. Цією ж організацією було засновано Сільський освітній фонд, завданням якого є надання допомоги талановитим дітям, яким бракує фінансування.



Як повідомляє виконавчий директор Програми Пан Еванс Сункарі, ідея
створення освітнього фонду зародилась тоді, коли багато батьків та учнів приходили до його офісу в пошуках фінансової підтримки після отримання повідомлення про зарахування до старших класів середньої школи. Це створило ситуацію, коли багато учнів не могли отримати свій дозвіл про зарахування до старшої школи, тому що запити про надання коштів часто надходили в останній момент, коли вже майже нічого не можна було зробити. Це прискорило утворення Сільського освітнього фонду.

Саме досвід у роботі та спілкуванні із сільською общиною дозволив пану Сункарі глибше зрозуміти їхні основні потреби. Починаючи з 1998 року, його організація здійснює плату за навчання як фонд, а також надає фінансування людям, які приходять з проханням оплатити навчання здібним дітям. Згідно зі словами директора організації, вони оплатили навчання вже кільком студентам. Першим таким талановитим учнем був хлопець із району Джігара, який вступив до старших класів, але його батько не мав змоги оплачувати навчання.

Ще одним важливим мотивом для допомоги талановитим студентам, як зазначив Пан Сункарі, є те, що вони є майбутнім країни. Надання допомоги розповсюдилось також на деяких студентів Університету інноваційних досліджень, які стали першою групою учасників програми, хто здобував диплом про вищу освіту. Пан Сункарі згадує, що минулого року учень був зарахований до вищої школи у області Лавра, але йому не вистачало фінансової підтримки: необхідно було заплатити 300 седі, але його батьки неспроможні були їх надати. Тому фонд прийшов на допомогу. Він також зазначив, що в Гані навчальний рік починається у вересні, і саме в цей час батьки, які є фермерами, не мають достатньо коштів, щоб забезпечити навчання своїх дітей.

Він додав, що заснування Сільського освітнього фонду також пов’язане із запровадженням системи фондів для допомоги талановитим дітям, яка доповнить весь спектр діяльності його організації. Хоча уряд впродовж останніх років забезпечує достатню інфраструктуру і робить багато для забезпечення достатньої кількості вчителів у країні, пан Сункарі говорить, що фінансова допомога уряду дітям, які прагнуть навчатись є дуже незначною або взагалі відсутня у деяких випадках. На його думку, GETFUND (Ghana Education Trust Fund) — Цільовий освітній фонд Гани – надає дуже велику підтримку, яка, тим не менш, є деякою мірою обмеженою, тому що в країні освіта не є безкоштовною. Створення Сільського освітнього фонду сприятиме доповненню зусиль уряду у даній сфері.

За словами директора Програми, гроші, які надаються учням як допомога, спрямовуються на виплату боргів за навчання. Також запроваджується посада координатора фонду, який надає допомогу студентам даної програми. Він додав, що фонд матиме своїх меценатів, які робитимуть внески для підтримання фонду. Але вступ до фонду не буде відкритим (публічним), тому що така система все ще далека від ідеалу.

Існують критерії для проходження відбору для участі у програмі дітей, які потребують фінансової допомоги, і кожен з них має пройти процес перевірки. Щодо інших, то вони повинні здійснювати певні внески до фонду і коли прийде час вступати у вищу школу,  зможуть покладатися на підтримку фонду.

Заступник регіонального міністра Верхньої Західної області, пан Кале Цезаріо стверджує, що створення та початок роботи Сільського освітнього фонду - це не просто подія, а цілий процес, який зможе справити значний позитивний вплив на долі людей, якщо його і надалі підтримувати. Бідність, на його думку, є великою перешкодою на шляху до отримання освіти, і це можна подолати, якщо кардинально змінити список пріоритетів батьків та опікунів так, щоб освіта була одним із основних.

Пан Кале Цезаріо звернувся також до страхових компаній та банків з пропозицією звертати свою увагу на сільську місцевість і не обмежувати поле своєї діяльності лише великими містами. Він звернувся до фінансових установ, неурядових та благодійних організацій із закликом зробити внески для великої мети.

Пан Кале впевнений, що уряд продовжить відігравати свою важливу роль у галузі освіти шляхом забезпечення кожного району власною вищою школою, яка надаватиме якісну освіту всім бажаючим, а також посприяє зменшенню вартості транспортування учнів до шкіл.

Він також зазначає, що збільшення суми фінансування, що виділяється на людину і намагання розширити коло бенефіціаріїв у шкільній програмі Гани від 700 тисяч до мільйона, допоможе зменшити тягар формальної освіти. На додаток він зазначив, що значне покращення інфраструктури в сфері освіти, де було ініційовано 228 проектів в період з 2009 року до березня цього року, 100 з яких були успішно завершені, показує, що освіта в країні є одним із головних пріоритетів для уряду.


Джерело
 
Переклад Інни Турчик
Редагування Євгенії Рахматової

Читайте також із останніх перекладів волонтерів ГУРТа про міжнародний досвід:

Шість емоційних стилів лідерства

Проект Глобальний Аутизм: рука допомоги тим, хто цього потребує

Волонтерство в Індії: що потрібно про це знати

РЕТА: «Ми не просто проливаємо світло на нав’язані тваринам страждання, а змінюємо стан речей»

Організаційні проблеми в неурядових організаціях

Уроки для Заходу від лідерів бізнесу Китаю

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.