bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Прагнеш дізнатися інформацію у влади - спочатку сплати
23.05.2011

Всі ми бачимо наскільки готовою є влада в регіонах, а саме Вінницька міська рада до виконання, як це передбачено Законом “Про доступ до публічної інформації ” та Указом Президента України № 547/2011 “З питань забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації ” вже підготувалась добре.

Інформація з газети “Вінницька газета”, №40 (2724), 20 травня 2011 року

Для оформлення інформаційного запиту ви можете звернутися Усно: за телефоном (0432) 59-52-60 Факс: (0432) 59-52-60;
Електронною поштою: [email protected]

Письмово за адресою: 21050, м. Вінниця, вул..Соборна, 59, відділ звернень апарату міської ради та її виконавчого комітету (на конверті вказувати «Публічна інформація»).

Бабусям і дідусям, та малозабезпеченим верствам населення не варто поспішати надсилати «інформаційні запити».

Чому? Тому що для отримання копії рішення Вінницької міської ради до п.2 статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та рішення виконкому міської ради від 12.05.2011 р. № 1176 «Про встановлення тимчасової граничної норми витрат на копіювання та друк документів для відділу звернень апарату міської ради та її виконкому», потрібно перерахувати за копіювання 1 (одну) сторінки 1, 63 грн.(одну гривню шістдесят три копійки)+(в т.ч. ПДВ 0,27 грн.).

Контакти

  • Мар’янчук Сергій
  • ГО «Молодіжна організація «СЛАВІС-ВІННИЦЯ»
  • [email protected]
  • 093-093-8-999

Коментарі

Артур Кочарян   4715 днів тому   #  

логично.

  •   Пiдписатися на новi
Сергій Мар'янчук   4714 днів тому   #  

Логічно, що коштує - 1 грн. 63 коп.?
Якщо ксерокопія коштує від 0,25 до 0,40 грн., а може буде кольорова :)

  •   Пiдписатися на новi
Артур Кочарян   4712 днів тому   #  

Тоді прагматично.
ХТО буде сплачувати послуги ксерокопіювання? Якщо місцевий бюджет - то Ви не уявляєте суму цієї статті видатків... А ще якщо люди почнуть робити запити на копію Рішень міської ради кожного скликання (кожна сесія - мінімум 300 сторінок)...
Тому вважаю логічним. Або просто відвідайте міську раду та ознайомтесь із оригіналом документів. Та самі зробіть копії. Із цим у мене ніколи не було проблем.
І до речі, Вам дійсно потрібна саме кольорова копія? Навіть генплан - чорно-білий...

  •   Пiдписатися на новi
Тетяна Яцків   4712 днів тому   #  

Закон "Про доступ до публічної інформації" визначає, що норма витрат кожним розпорядником визначається в межах граничних, завт. КМУ, які мають бути прийняті протягом 2 міс. з набуття чинності законом - поки що таких немає. Тому поки що органи влади не можуть взагалі такі визначати. Тому є перспективи звернення у прокуратуру і суд. Якщо не визначено - все безкоштовно. Також рахується із 11 сторінки, а не усі, бо за законом 10 надається безштовно. Взагалі-то нормативно-правові акти повинні бути на веб-сайті, що теж є вимогою закону, тоді не буде проблем ні в забезпеченні доступу ні в тому щоб ознайомитись. Доречі, проект постанови про ці норми можна знайти тут http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=81534&cat_id=74130, як на мене вони теж завищені

  •   Пiдписатися на новi
Тетяна Яцків   4712 днів тому   #  

щоб зорієнтуватись, мін. зарплата з квітня 960 грн., до кінця року має бути 1004 грн, бо там привязка до мінзарплати.

  •   Пiдписатися на новi
Сергій Мар'янчук   4712 днів тому   #  

Доброго дня пані Тетяна!
Буду дуже вдячень за допомогу в оформлені Заяви. Дякую !

http://doc.vmr.gov.ua/DocLib1/Forms/AllItems.aspx

ЗАЯВА.
Закон України "Про доступ до публічної інформації встановлює вичерпну відповідь щодо формування граничної вартості ксерокопіювання документів. Відповідно до закону України "Про доступ до публічної інформації" ч6.п4. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом: затвердити граничні норми витрат на копіювання або друк, передбачені статтею 21 цього Закону". Рішення Виконавчого комітету від 12.05.2011 р. № 1176 "Про встановлення тимчасової граничної норми витрат на копіювання та друк документів для відділу звернень апарату міської ради та її виконкому" не відповідає чинному законодавству, тарифи сформовані супереч вимогам закону "Про доступ до публічної інформації" та порушують Конституційні права громадянина України (Закон України від 13.01.2011 № 2939-VI).
ПРОСИМО: визнати рішення Вінницької міської ради незаконним (або: таким, що не відповідає чинному законодавству) та притягнути посадових осіб міської ради до відповідальності за зловживання повноваженнями.

  •   Пiдписатися на новi
Сергій Мар'янчук   4712 днів тому   #  

Доброго дня пані Тетяна!
Буду дуже вдячень за допомогу в оформлені Заяви. Дякую !

http://doc.vmr.gov.ua/DocLib1/Forms/AllItems.aspx

ЗАЯВА.
Закон України "Про доступ до публічної інформації встановлює вичерпну відповідь щодо формування граничної вартості ксерокопіювання документів. Відповідно до закону України "Про доступ до публічної інформації" ч6.п4. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом: затвердити граничні норми витрат на копіювання або друк, передбачені статтею 21 цього Закону". Рішення Виконавчого комітету від 12.05.2011 р. № 1176 "Про встановлення тимчасової граничної норми витрат на копіювання та друк документів для відділу звернень апарату міської ради та її виконкому" не відповідає чинному законодавству, тарифи сформовані супереч вимогам закону "Про доступ до публічної інформації" та порушують Конституційні права громадянина України (Закон України від 13.01.2011 № 2939-VI).
ПРОСИМО: визнати рішення Вінницької міської ради незаконним (або: таким, що не відповідає чинному законодавству) та притягнути посадових осіб міської ради до відповідальності за зловживання повноваженнями.

  •   Пiдписатися на новi
Сергій Мар'янчук   4712 днів тому   #  

Вінницькому міському голові
Гройсману В.Б.

Враховуючи, що середньо-ринкові ціни на копіювання документів на размножувальній техніці в м. Вінниці становлять 0,25-0,45 грн., просимо надати економічне обгрунтування встановлених рішенням Виконавчого комітету від 12.05.2011 р. № 1176 “Про встановлення тимчасової граничної норми витрат на копіювання та друк документів для відділу звернень апарату міської ради та її виконкому” цін на відповідні послуги. Також просимо надати економічне обгрунтування ціни на друк локументів встановлених рішенням Виконавчого комітету від 12.05.2011 р. № 1176 .

  •   Пiдписатися на новi
Тетяна Яцків   4712 днів тому   #  

Ще можна посилання на ч.3 ст.21 закону більш чітко із цитуванням- "3. Розмір фактичних витрат визначається відповідним розпорядником на копіювання та друк в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України." Таким чином, розмір фактичних витрат розпорядником коштів встановлюється саме в межах норм, які будуть визначені Кабінетом Мінстрів України.
Також звернути увагу на порядок обрахунку (в перспективі) - на ч.2 ст.21 Закону (про обрахунок із 11 сторінки)
Ще є така цікава штука як ч.4 ст.21 - при наданні інформації про суспільний інтерес плата не стягується - що таке суспільний інтерес є у ч.2 ст. 29 Закону "Про інформацію". Інформацію, яку Ви запитували, можна до такої віднести

  •   Пiдписатися на новi
Тетяна Яцків   4712 днів тому   #  

- інформація, яка свідчить про загрозу державному суверенітету, територіальній цілісності України; забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощо.
Також слід зауважити, що НПА та бюджетна інформація є точно інформацією із суспільним інтересом :)

  •   Пiдписатися на новi
Тетяна Яцків   4712 днів тому   #  

Не знаю чи є це рішення на веб-сайті, яке запитувалось, але якщо немає - можна також ставити у зверненні про це питання та забезпечення доступу до актів на веб-сайті

  •   Пiдписатися на новi
Сергій Мар'янчук   4711 днів тому   #  

Зразок до міського голови.

Враховуючи що середньо-ринкові ціни копіювання документів на розмножувальній техніці в м. Вінниці становлять від 0,25 до 0, 45 грн. за 1 сторінку, просимо надати економічне обґрунтування встановлених рішенням виконкому міської ради від 12.05.2011 р. №1176 «Про встановлення тимчасової граничної норми витрат на копіювання та друк документів для відділу звернень апарату міської ради та її виконкому» цін на відповідні послуги. Окрім того, просимо надати економічне обґрунтування ціни на друк документів встановлених рішенням виконкому міської ради від 12.05.2011 р. №1176.
Просимо надати відповідь у визначений Законом термін.
пані Тетяна, так добре ?

  •   Пiдписатися на новi
Тетяна Яцків   4710 днів тому   #  

Сергій, якщо не важко, скиньте звернення на скриньку [email protected] - думаю так важко сприймається текст :) пропонувала б розділити питання до голови окремо - звернення (із вимогою скасувати) - воно буде розглядатись як звернення, а питання по наданню обгрунтування - як запит на інформацію тоді буде розглядатись у строки Закону про ДПІ (і уже в ці строки можна буде дізнатись, звідки такі підрахунки) - це дуже цікаво

  •   Пiдписатися на новi
Артур Кочарян   4710 днів тому   #  

Я наверное прагматик... Это действительно так важно для Винницы? Неужели это одна из самых глобальных проблем этого города - корреляция стоимости страницы ксерокопии начиная с 11 страницы?

  •   Пiдписатися на новi
Сергій Мар'янчук   4709 днів тому   #  

Любую проблему нужно начинать, решать и заканчивать. И ставить в известность населения. Мало кто знает и про Закон и про тарифы, а кто-то этим и пользуется!

  •   Пiдписатися на новi
Сергій Мар'янчук   4704 дні тому   #  

https://gurt.org.ua/news/recent/10722/

  •   Пiдписатися на новi
Сергій Мар'янчук   4699 днів тому   #  

Суд визначає, а чому президент назначає?
https://gurt.org.ua/articles/10773/#lastcomment

...И это после того, как суд признал винницкие тарифы и позицию мэрии в этом вопросе незаконными, винницкого мэра Владимира Гройсмана взяли в рабочую группу по воплощению в жизнь стратегии реформирования жилищно-коммунального хозяйства.

http://www.myvin.com.ua/ua/news/news_vin/politics/9412.html

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.