bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Результат пошуку по ключовому слову:
соцмережі 

У Чернігові відбулося блог-кафе «SMM без води: антитренди соцмереж 2020»

4 серпня 2020 року в рамках проєкту «Разом Ми – Сила або як стати блогером» відбулося друге блог-кафе, яке привернуло до себе увагу молодіжної спільноти міста Чернігова актуальною темою та цікавим форматом. >>>>

МРІ в Україні шукає підрядника для проведення моніторингу соціальних мереж

МРІ шукає підрядника для проведення моніторингу соціальних мереж. Період виконання з 1 вересня 2020 року по 15 листопада 2020 року. >>>>

SMM-фахівець

Естонський аналітичний центр з питань міжнародних відносин і безпеки International Centre for Defence and Security (ICDS) шукає SMM-фахівця для української програми. >>>>

Експрес-курс із мобільної журналістики: реєстрація до 16-го лютого

Томсон медіа та International Alert, за фінансової підтримки Європейського Союзу, запрошують журналістів на експрес-курс з мобільної журналістики (МоДжо) з англ. Mobile Journalism (MoJO). >>>>

Персональні дані онлайн: проблеми регулювання та перспективи захисту

Однією з найбільш конвертованих валют у сучасному світі є персональні дані. Ми отримуємо велику кількість послуг не витрачаючи гроші, натомість розплачуємось за них інформацією про себе. >>>>

Блокування в соціальних мережах: експерти напрацювали базу для рекомендацій платформам

7 листопада Центр демократії та верховенства права провів публічне обговорення підстав, способів та загальної доцільності блокування у соцмержах для напрацювання базису рекомендацій платформам, зокрема Facebook, YouTube, Instagram, Telegram та інші. >>>>

Експрес-курс з мобільної журналістики: реєстрація до 10-го жовтня

Томсон медіа та International Alert, за підтримки Європейського Союзу, запрошують журналістів на експрес-курс з мобільної журналістики (МоДжо) з англ. mobile journalism (MoJo). >>>>

Закони для соцмереж: як протидіяти маніпуляціям у Інтернет-просторі

Українські виборчі кампанії дедалі активніше переміщуються у соціальні мережі – доведено останніми парламентськими перегонами. >>>>

Рада і соцмережі: як користувачі FB, IG та VK вплинули на склад нового парламенту

ГО «Інтерньюз-Україна» спільно з аналітичною компанією Singularex презентують результати дослідження українського сегменту соцмереж про виборчу кампанію. >>>>

Соцмережі про #вибори: за що голосує фейсбук, інстаграм та vk

17 липня ГО «Інтерньюз-Україна» спільно з аналітичною компанією Singularex презентує результати дослідження українського сегменту соцмереж. >>>>



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.