Про адаптацію навчальних закладів профтехосвіти до потреб сьогодення через участь у міжнародних проєктах. На прикладі німецько-української співпраці.
>>>>
Із 44 учнівських міні-компаній Львівщини та Буковини, які на початку грудня були зареєстровані та створені на базі 37 закладів професійно-технічної освіти та профільних коледжів цих областей, більше третини вже розпочали випуск власної продукції.
>>>>
Профтехосвіта очима працівника львівського підприємства або чому сьогодні багато говоримо про дуальну освіту, проте компанії не спішать співпрацювати із навчальними закладами?
>>>>
У Львівській та Чернівецькій областях зареєстровано у грудні 44 учнівські міні-компанії. Вони створені на базі 37 закладів професійно-технічної освіти та профільних коледжів цих областей
>>>>
Протягом двох днів, 3 та 4 листопада, у Чернівцях місцева молодь опановувала підприємницькі навички під опікою успішних бізнесменів регіону. Учасниками навчальної події від ГО Junior Achievement Ukraine (
JA Ukraine) стали 70 учнів та 23 вчителя.
>>>>
Відкрито набір педпрацівників закладів профтехосвіти для участі в тренінгу «Інтерактивне навчання в ЗПТО: універсальні інструменти». Учасники/ці зможуть ознайомитися з методологією та інструментами людиноорієнтованого дизайну (Human Centered Design). Дедлайн подачі заявок: 05 листопада 2021 року включно.
>>>>
16 вересня 2021 року відбулася німецько-українська онлайн-конференція «Цифрові рішення в освіті: кращі практики
& майбутні тренди». Захід зібрав понад 60 представників німецьких та українських профільних асоціацій та об’єднань, Міністерства освіти і науки України, керівників закладів професійно-технічної освіти, підприємців та держслужбовців, відповідальних за цей напрямок роботи.
>>>>
Міністерство освіти і науки продовжує конкурс на вакантні позиції експертів/ок Команди підтримки реформ МОН
>>>>
Міністерство освіти і науки України шукає Експертів/ок у Команду підтримки реформ. Напрями реформ: профтехосвіта, Нова українська школа, реформа держуправління.
>>>>
Санітарно-технічна освіта – одна з тих галузей, що потребує реформування та впровадження нових підходів. Випускник професійно-технічного навчального закладу має бути практично підготовлений до роботи із найсучаснішим устаткуванням у межах своєї кваліфікації.
Щоб покращити можливості закладів профтехосвіти, Ресурсний центр ГУРТ втілює проект «Державно-приватне партнерство для поліпшення санітарно-технічної освіти в Україні», що фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва (
SDC) у партнерстві з компанією «Геберіт Інтернешнл Сейлз АГ».
>>>>