bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Грант для впровадження менторських програм для громадських організацій на сході України

ООН оголошує грант для впровадження менторських програм для громадських організацій на сході України. Дедлайн - 1 березня 2020 року.

1. ВСТУП Це оголошення має на меті надати інформацію про конкурс грантів для неурядових організацій, які здійснюють діяльність на території Донецької та Луганської областей, який проводиться Програмою ООН із відновлення та розбудови миру, та пояснити процедуру подачі проєктних пропозицій. В оголошенні викладені критерії відповідності вимогам конкурсу, процес подачі та відбору проєктних пропозицій, а також критерії оцінки проєктів, які будуть відібрані в межах цього конкурсу. Конкурс проводиться за наступним цільовим напрямом: UN_RPP_3_2020_15_CSE: «Менторство для громадських організацій сходу України».

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОГРАМУ ООН ІЗ ВІДНОВЛЕННЯ І РОЗБУДОВИ МИРУ Поточний конфлікт на сході України справив прямий і вкрай негативний вплив на соціальну згуртованість, безпеку громад та верховенство права. Визнаючи необхідність термінового вирішення питань відновлення, відбудови економіки та розбудови миру в районах, які безпосередньо та опосередковано постраждали від конфлікту, наприкінці 2014 року уряд України звернувся до міжнародної спільноти з проханням надати технічну допомогу та фінансову підтримку для оцінки пріоритетних потреб відновлення. Наприкінці 2014 року Організація Об’єднаних Націй, Світовий банк та Європейський Союз провели оцінку відновлення та розбудови миру, яка була схвалена Кабінетом Міністрів у середині 2015 року. До початку конфлікту протягом останнього десятиліття ПРООН була представлена та здійснювала активну діяльність на сході України, з акцентом на розвиток громад, розвиток громадянського суспільства та охорону навколишнього середовища. Робота над вирішенням конкретних проблем розвитку, породжених конфліктом та обговорених вище, ґрунтується на цій попередній роботі та налагоджених партнерських відносинах. Вона розпочалася у 2015 році через Програму ООН із відновлення та розбудови миру, яка є багатосторонньою донорською рамковою програмою, спільно імплементованою чотирма партнерськими агентствами ООН у співпраці з урядом України. Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань ґендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО). Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз, Європейський інвестиційний банк, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швеції, Швейцарії та Японії. Програма ООН із відновлення та розбудови миру впроваджується з метою реагування та пом’якшення причин і наслідків конфлікту. Вона ґрунтується на результатах Оцінки відновлення та розбудови миру і узгоджується з Державною цільовою програмою відновлення та розбудови миру в східних регіонах України, а також з двома обласними стратегіями розвитку до 2020 року. Програма ООН із відновлення та розбудови миру передбачає три основні напрямки діяльності: i) підтримка економічного відновлення у громадах, які постраждали внаслідок конфлікту; ii) сприяння впровадженню реформи з децентралізації влади та реформи у сфері охорони здоров’я; iii) посилення громадської безпеки та соціальної згуртованості. Програма повністю узгоджена з Рамковою програмою партнерства між урядом України та Організацією Об’єднаних Націй. Вона тісно взаємопов’язана з Програмою демократичного врядування та реформ, що впроваджується на загальнонаціональному рівні та в усіх областях України та відповідає Цілям сталого розвитку, зокрема, цілі сталого розвитку 16 (мир, справедливість та сильні інститути). Як територіальна програма, розроблена спеціально для районів на сході України, які постраждали внаслідок конфлікту, Програма ООН із відновлення та розбудови миру спрямована на основні пріоритетні потреби у сфері стабілізації, розбудови миру, економіки та врядування на сході України після початку конфлікту. Вона враховує можливості, що виникли в результаті Мінського протоколу від вересня 2014 року та поновлення дії його положень про припинення вогню, а також повністю пристосована для створення взаємозалежності між гуманітарними потребами та потребами з розвитку. Заходи Програми згруповані за такими ключовими компонентами Програми, які відображають пріоритетні потреби регіону: Компонент I: Економічне відновлення та відбудова критично важливої інфраструктури; Компонент II: Ефективне місцеве самоврядування та реформа з децентралізації влади; Компонент III: Громадська безпека та соціальна згуртованість. Фінансування в межах конкурсу грантів буде надано за підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції. Фінансове адміністрування грантового конкурсу покладене на Програму розвитку ООН (ПРООН).

3. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ТА ТЕРИТОРІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНКУРСУ

3.1. Спільна заявка на цей грантовий конкурс має бути подана від мінімум двох громадських організацій, одна з яких виконуватиме функції ментора, а інша – партнерської організації. Фінансовим розпорядником коштів у цьому випадку буде менторська організація (з нею буде підписано грантову угоду і будуть перераховуватися кошти гранту. Менторська організація буде нести повну відповідальність за звітування про використання коштів, виконання робочого плану та досягнення цільових індикаторів) Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим Конкурсом, мають відповідати наступним обов’язковим вимогам: · менторська організація повинна бути офіційно зареєстрована зі статусом юридичної особи на території України. Партнерська організація повинна бути зареєстрована на території цільової громади цього конкурсу (цільові громади перелічені у розділі 3.3); · мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048) – вимога до менторської та партнерської організацій; · менторська громадська організація має мати підтверджений досвід впровадження щонайменше одного проєкту за тематикою конкурсу та загальний досвід впровадження щонайменше двох донорських проєктів та звітування за ним; · менторська організація повинна мати відповідних фахівців та персонал проєкту для його реалізації (керівник проєкту, фінансовий спеціаліст /бухгалтер та інших фахівців відповідно до потреб проєкту). У випадку, якщо залучення фахівців передбачається лише за умови підтримки проєктної пропозиції, описова заявка має містити ключові вимоги, що висуватимуться до кожного з фахівців, передбаченого проєктом (профільна освіта, досвід роботи, тощо). 3.2. Персонал, залучений до виконання проєкту від менторської організації, повинен відповідати наступним вимогам: Проєктна команда щонайменше має складатися з: координатора проєкту (відповідального за загальну координацію імплементації проєкту та подання відповідних звітів Програмі ООН із відновлення та розбудови миру), бухгалтера (відповідального за ведення обліково-фінансової звітності); Досвід роботи у громадському секторі не менше трьох років (для керівника проєкту); Знання мов – вільне володіння українською мовою; Бухгалтер повинен мати вищу освіту (пов’язану із бухгалтерським обліком), досвід роботи у сфері бухгалтерського обліку не менше двох років; Готовність впроваджувати всі правила та регламенти співпраці, запропоновані міжнародним донором; Зайнятість персоналу: · Керівник проєкту – не більше 0,5-0,75 ставки; · Бухгалтер – не більше 0,25 ставки. 3.3. Території реалізації конкурсу: Партнерська організація, що подаватиме заявку у співпраці із менторською організацією, має бути зареєстрована і здійснювати свою діяльність на території однієї із цільових громад цього конкурсу, а саме: - в Авдіївській, Сіверській, Слов’янській, Соледарській, Дружківській, Добропільській, Світлодарській, Мирноградській, Покровській, Мар`їнській, Мангушській, Сартанській, Волноваській, Великоновосілківській, Вугледарській, Красногорівській, Новгородській громадах Донецької області; - в Лозноолександрівській, Троїцькій, Нижньодуванській, Біловодській, Міловській, Красноріченській, Кремінській, Привільненській, Лисичанській, Сєвєродонецькій, Новоайдарській, Станичнолуганській, Попаснянській громадах та громадах міст Щастя і Золоте Луганської області. Пропозиції від організацій, які не відповідають наведеним вимогам, розглядатися не будуть. Заявки, надіслані від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій, релігійних організацій, розглядатися не будуть. Організації, що мають поточну грантову угоду із компонентом «Громадська безпека та соціальна згуртованість» Програми ООН із відновлення та розбудови миру (технічно – з Програмою Розвитку ООН (ПРООН), не можуть бути відібрані в межах цього конкурсу до завершення дії такої грантової угоди, оскільки одна організація протягом одного грантового періоду може реалізовувати лише одну грантову угоду.

4. ОПИС ЗАВДАННЯ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ

В результаті конкурсу буде відібрано від однієї до трьох заявок, кожна з яких має буде подана від мінімум 2 організацій (менторської та партнерської/(-их). Очікується, що відібрані проєкти мають бути направлені на: - Менторську підтримку (супровід) з підвищення управлінського, організаційного потенціалу, інституційного розвитку громадських організацій, що розташовуються та проводять свою діяльність в цільових громадах конкурсу; - Практичне впровадження моделей адвокаційних кампаній, розвиток партисипативних підходів; - Спільну розробку та апробацію інструментів добросусідства та ефективного партнерства; - Створення партнерських коаліцій, секторального регіонального партнерства між громадськими організаціями різних регіонів України, підтримка інноваційних методів роботи з громадськими організаціями; - Долучення до процесу змін у власних локальних громадах через реалізації спільних ініціатив, надання експертної допомоги представникам громадських організацій у формуванні місцевих політик; - Лобістські кампанії для вразливих груп населення, підвищенню рівня толерантності до таких груп населення; - Інформаційно – просвітницькі кампанії по розвитку волонтерства, груп самодопомоги; - Розвиток молодіжного жіночого лідерство; Подані проєктні пропозиції мають відповідати цільовій спрямованості Проєкту, бути орієнтовані в рівній мірі на жінок та чоловіків, включно з представниками/представницями найбільш вразливих груп у громаді, та бути направлені на досягнення наступних очікуваних результатів проєкту: 1) Підвищено інституційну спроможність громадських організацій цільових громад; 2) Створено партнерські коаліцій; 3) Спільно реалізовані інноваційні мікро проєкти в цільових громадах. Більш детальні кількісні індикатори щодо очікуваних результатів будуть напрацьовані разом з успішною організацією.

5. ВИМОГИ ДО СПІВФІНАНСУВАННЯ ТА ТРИВАЛІСТЬ ПРОЄКТУ

Тривалість проєктів – до 12 місяців. Початок імплементації проєктів – 23 березня 2020 року. Проєктним пропозиціям, в межах яких буде запропоноване співфінансування (не менше ніж 10% від загального бюджету проєкту), надаватимуться додаткові бали при розгляді відповідно до Критеріїв оцінки проєктних пропозицій. Під співфінансуванням мається на увазі наявність іншого джерела фінансування, крім Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Власний фінансовий внесок організації має бути підтверджений відповідними обліково-бухгалтерськими документами на етапі подачі фінансової звітності за проєктом. Наявні у організації матеріальні цінності (включаючи офісне приміщення та офісну техніку) у якості співфінансування не приймається. Заявка має бути подана від імені менторської організації. До заявки мають обов’язково бути додані листи підтримки від партнерської (партнерських) організацій. У такому листі має бути зазначено про конкретну роль партнерської організації.

6. ВИТРАТИ ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

6.1. Дозволені витрати Прийнятними вважаються витрати, які: - необхідні для досягнення цілей та завдань проєкту; - що відповідають принципу ефективності та економічності витрат («найвища якість за найнижчу ціну»); Кошти, надані в межах конкурсу, можуть бути використані винятково для оплати: - праці персоналу організації та залучених експертів; - товарів та послуг, необхідних для реалізації проєктної діяльності; - комунікаційних та інформаційних послуг; - консультаційних послуг, необхідних для досягнення проєктних цілей; - оренди приміщень (для проведення тренінгів, групової роботи, тощо), обслуговування заходів, та інших послуг, передбачених проєктною діяльністю; - друкарських, типографських і копіювальних послуг; - витратних матеріалів і канцелярських товарів; - транспортних та інших витрат, пов’язаних із проєктною діяльністю. 6.2. Обов’язкові витрати: - Оплата послуг керівника проєкту та фінансового спеціаліста/бухгалтера (або передбачення цих послуг як власного внеску чи фінансування із інших джерел); 6.3. Неприйнятними є витрати, пов’язані з: - підготовкою проєктної пропозиції для участі в конкурсі; - сплатою боргів; - відшкодуванням витрат, пов’язаних із коливанням валютного курсу; - міжнародними відрядженнями; - орендою офісу та сплатою комунальних послуг. Адміністративні витрати фінансової пропозиції не можуть перевищувати 5% від загальної вартості проєктної пропозиції.

7. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ОТРИМАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ Аплікаційний пакет складається із наступного: 1) Онлайн аплікаційна форма, заповнена онлайн за посиланням, що містить основні відомості про організацію та проєктну пропозицію. 2) Повна аплікаційна форма (заповнена у форматі MS Word), в якій описано організаційний план та план впровадження проєкту (*.docx/*.doc); 3) Фінансова пропозиція (запропонований бюджет у форматі Excel); 4) Відскановані копії наступних документів (*.PDF або *.JPG): свідоцтво про реєстрацію або витяг; довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій з зазначенням коду неприбутковості. 5) Для проєктів, в яких передбачено співфінансування – лист-підтримка від установи-партнера, яка надає співфінансування із зазначенням суми співфінансування. Організації, що подають проєктні пропозиції, повинні заповнити онлайн аплікаційну форму (пункт 1), а також подати повний аплікаційний пакет (пункти 2-5), зазначений вище, за електронною адресою grants.ua@undp.org із темою повідомлення: UN_RPP_3_2020_15_CSE: «Менторство для громадських організацій сходу України». Повний аплікаційний пакет повинен бути поданий до 18:00 1 березня 2020 року. Аплікаційний пакет (пункти 2-5) повинен бути надісланий одним листом у архіві (*.rar/*.zip) розмір якого не має перевищувати 15Mb. Для надання відповідей на запитання, що можуть виникнути під час підготовки проєктних пропозицій за цим Конкурсом, буде проведено одну Skype-консультацію, що відбудеться 20 лютого 2020 року о 14:30. Для того, щоб зареєструватися для участі у Skype-консультації, будь ласка, надішліть інформаційне повідомлення щодо бажання участі у консультації за електронною адресою grants.ua@undp.org із темою повідомлення «UN_RPP_3_2020_15_CSE: Участь у Skype-консультації щодо грантового конкурсу», але не пізніше ніж за 24 години до її проведення і надайте ПІБ та контактний телефон особи, що прийме участь у скайп консультації від імені організації. Skype-консультація буде одночасно проведена для всіх зареєстрованих учасників. Отримані проєктні пропозиції будуть перевірені на відповідність вимогам конкурсу, і ті, що відповідатимуть вимогам, будуть передані на розгляд Конкурсної комісії. Проєктні пропозиції, що надійдуть після вказаного в оголошені терміну з будь-яких причин, не розглядатимуться.

8. ОЦІНЮВАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

8.1. Оцінювання проєктних пропозицій проходить у декілька етапів. Етап 1: Розгляд поданих проєктних пропозицій Конкурсною комісією. На цьому етапі подані проєктні пропозиції оцінюються відповідно до критеріїв оцінки, і проєктні пропозиції, що набрали менше 70 балів від загальної кількості балів будуть відхилені. Пропозиції, що потребуватимуть доопрацювання відповідно до рекомендацій Конкурсної комісії, будуть повернуті на доопрацювання зі встановленням строків подання оновленої пропозиції. Етап 2: Остаточне ухвалення переможних проєктних пропозицій, рекомендованих Конкурсною комісією до підтримки. Конкурсна комісія складатиметься з представників Програми ООН із відновлення і розбудови миру відповідно до їх ключових напрямів роботи та залучених експертів. Разом з цим, Конкурсна комісія має право звернутися до незалежної експертної думки в ході відбору проєктних пропозицій чи до думки місцевих органів влади, на території яких передбачена діяльність проєкту. 8.2. Критерії оцінки проєктів: Узагальнена форма оцінки технічної пропозиції Максимальний бал 1. Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка відповідає тематиці – 10 балів, відповідає пріоритетам – 10 балів; заявка частково відповідає тематиці - 5 балів, частково відповідає пріоритетам - 5 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу – 0 балів) 10 2. Узгодженість мети, завдань та методів виконання проєкту (мета, завдання та методи виконання проєкту повністю узгоджені між собою – 10 балів, частково узгоджені – 5 балів, не узгоджені – 0 балів) 10 3. Конкретність, досяжність та результативність заходів, запланованих проєктом (Заходи, заплановані проєктом конкретні – 5 балів, досяжні – 5 балів, та результативні – 10 балів, заходи не відповідають переліченим умовам – 0 балів) 20 4. Досвід організації-заявника у питаннях, передбачених проєктною пропозицією (компетентність заявника підтверджена досвідом втілення проєктів, що відповідають напрямкам Конкурсу – 5 балів, організація має досвід втілення проєктів, але у суміжних до проєктної пропозиції напрямках - 3 бали; у організації немає досвіду або його попередні проєкти не відповідають напрямкам Конкурсу – 0 балів) 5 5. Обґрунтованість запланованих витрат та необхідних ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу «найвища якість за найнижчу ціну» - 20 балів, фінансова пропозиція потребує перегляду та/або скорочення витрат – 10 балів, фінансова пропозиція не є обґрунтованою – 0 балів) 20 6. Ґендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи населення із цільових громад враховані у поданій заявці (ґендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані – 10 балів, ґендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані частково – 5 балів, ґендерно орієнтовані потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи не враховані – 0 балів) 10 7. Наявність співфінансування за проєктом (у фінансовій чи не фінансовій формі) (наявне співфінансування у розмірі 10% - 10 балів, наявне співфінансування у розмірі до 5% - 5 балів, співфінансування відсутнє – 0 балів); 10 8. Рівень компетентності (профільна освіта, досвід роботи) персоналу проєкту (залучений персонал має відповідний рівень компетенції – 15 балів, частково необхідний рівень компетенції – 10 балів, не має необхідного рівня компетенції – 0 балів) 15 Загальний бал 100 Примітки Зверніть увагу! Подані на конкурс матеріали не повертаються і не рецензуються. Про результати конкурсів учасники будуть повідомлені електронною поштою. Остаточне рішення щодо проєкту чи заявки перегляду не підлягає. Причини відмови чи підтримки проєкту повідомлені не будуть.

9. ЗВІТУВАННЯ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНЮВАННЯ ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ

9.1. Моніторинг та оцінювання Отримувач гранту відповідає за моніторинг упровадження проєкту та оцінювання його результатів. Програма розвитку ООН здійснюватиме моніторинг реалізації грантового проєкту через звіти грантоотримувача, зустрічі з працівниками проєкту, їх партнерами та благоотримувачами, а також через участь у заходах проєкту. 9.2. Звітування Отримувач гранту подаватиме звіти у форматі, визначеному Програмою розвитку ООН: проміжні звіти, які включають опис заходів і результатів за узгодженими моніторинговими індикаторами й фінансовим компонентом (буде уточнено в межах відповідної грантової угоди); короткі звіти на вимогу, які можуть час від часу вимагатися ПРООН, коли буде потрібна інформація про грантовий проєкт в період між регулярними звітами; заключний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період грантової угоди.

10. ФІНАНСУВАННЯ

Організація-грантоотримувач отримає авансовий платіж на заплановану діяльність у межах грантової угоди. Розмір авансового та подальших платежів буде зафіксовано у грантовій угоді. Цей розмір буде визначений індивідуально з огляду на загальний розмір гранту, тип діяльності тощо. Наступні транші будуть виділені після отримання та затвердження ПРООН проміжних звітів організації. Зверніть увагу! Фінальний транш у розмірі 10% буде надано організації-грантоотримувачу постфактум після 100% звітування за проєктом, включаючи підтвердження усіх фінансових операцій. 

ДОДАТКИ 

Джерело

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 1  - Нi  

Коментарі

Олександр Малицький   126 днів тому   #  

прикро, що така цікава програма обмежена географічно і неможливо скористатися нею в проблемній Миколаївщині.
Голова ГО "Зелений рух" Миколаївщини Олександр Малицький

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.