bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Посилюючи роль медіа в період президентської виборчої кампанії
29.09.2009

Проект посилення незалежних медіа в Україні «У-Медіа» компанії Інтерньюз Нетворк надасть підтримку діяльності медіа НУО в період президентської виборчої кампанії 2010 року додатково до поточної програмної діяльності.

Інтерньюз Нетворк запрошує медіа НУО до подання проектних заявок, що націлені на посилення потоку збалансованої передвиборчої інформації для громадян у всіх регіонах України з метою підвищити прозорість виборів та поінформовану участь громадян у виборчому процесі.

 

Заявки мають зосередитись на наступному:

  • Поліпшення журналістських навичок та етичних стандартів.
  • Розробка об’єктивного та збалансованого планування змісту інформаційних програм та матеріалів, що доповнить зусилля інших донорів щодо освіти виборців (наприклад, соціальна реклама на ТВ/радіо, телевізійні дебати, розповсюдження друкованих освітніх матеріалів, вкладки до газет тощо).
  • Запровадження інноваційного медіа контенту «нового покоління», що дозволить обговорювати передвиборчі платформи кандидатів у традиційних ЗМІ та у нових медіа, й забезпечить відображення у цих платформах інтересів та очікувань виборців.
  • Надання юридичної підтримки журналістам та ЗМІ.
  • Інформування та освіта журналістів про їхні права та обов’язки в період виборчої кампанії (шляхом проведення тренінгів тощо).

Очікувані результати:

  • Українські ЗМІ та медіа НУО беруть активну участь в організації публічного обговорення проблем громадян та залучення кандидатів до постійного діалогу з вирішення актуальних проблем країни
  • Збільшення кількості та покращення якості висвітлення передвиборчої кампанії, що сприяє поданню збалансованої інформації про виборчі процеси, програми кандидатів та вирішення політичних питань, важливих для інтеграції України до Європи.
  • Посилення спроможності медіа виконувати роль спостерігачів у суспільстві за допомогою медіа моніторингу та інформування журналістів, редакторів та власників ЗМІ, що, в свою чергу, забезпечуватиме дотримання професійних стандартів журналістики під час виборчої кампанії.
  • Встановлення дієвих зв’язків та мереж між національними та регіональними ЗМІ, що сприятиме більш вільному медіа клімату (законодавчі, редакторські, етичні аспекти) в період передвиборчої кампанії та підтримка реформ з боку громадськості;
  • Підвищення поінформованої участі громадян у виборчій кампанії.

Рекомендуємо планувати проекти на період до 4 місяців враховуючи можливість проведення другого туру виборів. Сума гранту не перевищуватиме суми, що еквівалентна 30 000 доларів США. Всі гранти мають отримати погодження з боку АМР США та видаватимуться за умови наявності коштів.

Заявку потрібно надсилати на електронну адресу Сьюзан Фолгер: [email protected] та Енн Олсон: [email protected]. Оцінка проектів відбудеться протягом двох тижнів від дати подання. Інтерньюз може зв’язатись з організаціями у разі виникнення додаткових запитань з приводу поданої заявки.

Кінцевий термін для подання заявок – ПОНЕДІЛОК, 12 ЖОВТНЯ 2009 РОКУ.

 

Контакти

Коментарі

Лілія Дмитренко   5315 днів тому   #  

Ірині Нєгрєєвій: уточніть, будь ласка, тремін "медіа НУО". І чи являється медіа, яке має статус товариства з обмеженою відповідальністю, "медіа НУО"?

  •   Пiдписатися на новi
Кравчук Егор   5315 днів тому   #  

люблю выборы.... "халява" процветает ))))

  •   Пiдписатися на новi
Лілія Дмитренко   5315 днів тому   #  

(Хорошо, что в бронежилете была)

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.