Проект посилення незалежних медіа в
Україні «У-Медіа» компанії Інтерньюз Нетворк надасть підтримку діяльності медіа
НУО в період президентської виборчої кампанії 2010 року додатково до поточної
програмної діяльності.
Інтерньюз Нетворк запрошує медіа НУО до подання проектних
заявок, що націлені на посилення потоку
збалансованої передвиборчої інформації для громадян у всіх регіонах України з
метою підвищити прозорість виборів та поінформовану участь громадян у виборчому
процесі.
Заявки мають зосередитись на наступному:
- Поліпшення
журналістських навичок та етичних стандартів.
- Розробка
об’єктивного та збалансованого планування змісту інформаційних програм та
матеріалів, що доповнить зусилля інших донорів щодо освіти виборців
(наприклад, соціальна реклама на ТВ/радіо, телевізійні дебати, розповсюдження
друкованих освітніх матеріалів, вкладки до газет тощо).
- Запровадження інноваційного медіа контенту
«нового покоління», що дозволить обговорювати передвиборчі платформи кандидатів
у традиційних ЗМІ та у нових медіа, й забезпечить відображення у цих
платформах інтересів та очікувань виборців.
- Надання юридичної підтримки журналістам та
ЗМІ.
- Інформування та освіта журналістів про їхні
права та обов’язки в період виборчої кампанії (шляхом проведення тренінгів
тощо).
Очікувані результати:
- Українські ЗМІ та медіа НУО беруть
активну участь в організації публічного обговорення проблем громадян та
залучення кандидатів до постійного діалогу з вирішення актуальних проблем
країни
- Збільшення кількості та покращення якості
висвітлення передвиборчої кампанії, що сприяє поданню збалансованої інформації
про виборчі процеси, програми кандидатів та вирішення політичних питань,
важливих для інтеграції України до Європи.
- Посилення спроможності медіа виконувати роль
спостерігачів у суспільстві за допомогою медіа моніторингу та інформування
журналістів, редакторів та власників ЗМІ, що, в свою чергу, забезпечуватиме
дотримання професійних стандартів журналістики під час виборчої кампанії.
- Встановлення дієвих зв’язків та мереж між національними
та регіональними ЗМІ, що сприятиме більш вільному медіа клімату
(законодавчі, редакторські, етичні аспекти) в період передвиборчої
кампанії та підтримка реформ з боку громадськості;
- Підвищення поінформованої участі громадян у виборчій
кампанії.
Рекомендуємо планувати проекти на період до 4 місяців враховуючи можливість
проведення другого туру виборів. Сума гранту не перевищуватиме суми, що
еквівалентна 30 000 доларів США. Всі гранти мають отримати погодження з
боку АМР США та видаватимуться за умови наявності коштів.
Заявку потрібно
надсилати на електронну адресу Сьюзан Фолгер: [email protected] та Енн Олсон: [email protected]. Оцінка проектів відбудеться протягом двох
тижнів від дати подання. Інтерньюз може зв’язатись з організаціями у разі
виникнення додаткових запитань з приводу поданої заявки.
Кінцевий термін для подання заявок – ПОНЕДІЛОК, 12 ЖОВТНЯ 2009 РОКУ.
Коментарі
Ірині Нєгрєєвій: уточніть, будь ласка, тремін "медіа НУО". І чи являється медіа, яке має статус товариства з обмеженою відповідальністю, "медіа НУО"?
люблю выборы.... "халява" процветает ))))
(Хорошо, что в бронежилете была)