bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Інструменти Web 2.0 в управлінні та просуванні проекту: практичний досвід Флешмобу “ОБІЙМИ УКРАЇНУ”   

Для ефективного використання Нових Медіа у громадській діяльності та при організації будь-яких проектів які потребують медіа супроводу головне використовувати основні характеристики Web 2.0.

Тому пропоную Вам під час організації та просуванні своїх проектів керуватися наступними принципами у роботі з Новими Медіа.

Популярними інструментами Web 2.0 є Facebook, YouTube, Vkontakte, Twitter, LiveJournal та інші.

Web 2.0 характеризуються:

- Мультимедійністю, тобто контент складається з друкованих, аудіальних та візуальних компонентів одразу.

- Персоналізацією, інформація сприймається окремою групою людей, яка сама вибирає, що «споживати» від конкретної людини (інформатора).

- Інтерактивністю – відбувається взаємодія між інформатором та аудиторією, через коментарії та поширення цього контенту в Інтернет-спільноті користувачами.

- Відсутністю посередників між тим хто подає інформацію та тим хто її споживає.

- Відсутністю географічних та мовних обмежень.

- Відчуттям режиму реального часу під час спілкування – спілкування з «реальними рисами».

- Можливістю створення власного контенту кожним користувачем, що дозволяє чинити певний інформацій вплив.

Через ці особливості Нових Медіа стає важливим те, що відбувається залучення аудиторії - користувач взаємодіє з медіа та залишає емоційну реакцію, тобто зворотній зв’язок, що є для нас цінним! А також відбувається інформування – важлива інформація передається по неформальним каналам – користувач рекламує контент сам!

Тому, якщо ми хочемо, щоб наше повідомлення (контент) було ефективним та не загубилося в Інтернет-просторі ми повинні будувати його за схемою «Інформування => примусити подумати \ почути провину => закликати до дії» при поширенні інформації треба використовувати вже існуючі спільноти у соціальних мережах.

Як взаємодіяти з аудиторією? Формами для цього є: можливість залишати коментарії, організація голосування чи опитування, можливість у аудиторії переказати або поділитись вашою інформацією (Like, retwitt), можливість надати свій контент, організація дискусій \ конкурсів.

Отже, задавайте питання аудиторії, питайте їх думку, викликайте на діалог, намагайтесь відповідати на всі коментарі, активно беріть участь в усіх обговореннях і тоді ви отримаєте розуміння, що потрібно вашій аудиторії і яке її ставлення до вашої проблематики.

Моїм досвідом у використанні інструментів Web 2.0 стало просування проекту «Флешмоб-Акції ОБІЙМИ УКРАЇНУ» у мережі Vkontakte. Робота нашої команди почалась з підготовлення описової інформації для групи Vkontakte http://vkontakte.ru/club27048545 (зараз активної роботи з групою не ведеться), малювання лого та завантаження різного тематичного контенту у цю групу (відео, фото, музика) також ми підготували одразу теми для обговорення, наприклад «Набір волонтерів», «Співпраця з нами», «Ідея Флешмоб-Акції», тощо.

Коли група наповнилась інформацією та мультимедіа важливо було протестувати на скільки зміст та сутність акції сприймаються потенційною аудиторією – ми просили друзів перевірити зміст та зрозумілість тексту, а також наявність помилок.

Тільки після цього ми почали інформаційну кампанію та почали запрошувати друзів приєднуватися та поширювати інформацію далі.
У групі було запропоновано наступні інтерактивні заходи такі, як поширення електронних листівок акції, можна було додавати власні фотографії до альбомів «Україна моїми очима», «Я обіймаю Україну» - сюди додавались фотографії користувачами, які сфотографувалися з намальованим плакатом «я люблю Україну», а також у групі постійно оновлювались новини, що містили цікаві факти про нашу країну та її міста.

Таким чином, ми постійно оновлювали новини, давали можливість учасникам групи особисто створювати її контент та поширювати його. Обмінюватися емоціями та цікавою інформацією з іншими. Всі були причетні до ідеї проекту та відчували свою відповідальність за результат Флешмобу, ми намагалися враховувати побажання кожного щодо розробки та проведення публічної акції.

Як результат до нашої Флешмоб-Акції приєдналося ще 8 міст, все, що ми запланували по сценарію відбулося!

Коментарі

Юлія Гончар   4497 днів тому   #  

«Інформування => примусити подумати \ почути провину => закликати до дії»
Якось не дуже гуманно виглядає для мене 2-й етап (примусити подумати \ почути провину)? Чи може я щось не правильно розумію?

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   4496 днів тому   #  

Можливо, "чіпляєтесь до слів": примусити подумати - спонукати до роздумів, почути провину - відчути відповідальність. Не "наїжджайте" на нових блогерів:)

  •   Пiдписатися на новi
Марина Kоняк   4492 дні тому   #  

Можливості в соц мережах дійсно безмежні. Дуже зручно! Головне, є вибір на інформацію і спілкування. Відкритий простір для вільних людей.

  •   Пiдписатися на новi
Яна Вертеба   4489 днів тому   #  

Дуже ВСІМ вдячна за коментарі!!!

Юлія, дійсно, це може звучати доволі прямолінійно чи грубо, просто основна ідея в тому, як коротко та якісно формулювати повідомлення (головну ідею проекту) для аудиторії, оскільки ми повинні працювати на результат, щоб нас почули та приєдналися хоча б емоційно!

В нашому проекті було шість основних закликів, наприклад «Рідним потрібні обійми і країні теж! Любиш країну - обійми її!» або «Обійми – мова дружби! Любиш країну - обійми її!» це надписи на електронних листівках, подивитись їх можете у нашій групі в мережі «ВКонтакті» http://vkontakte.ru/album-27048545_139269257 :)

Михайло Ізюмський зробив доречні пояснення цим тезам!

Марина Kоняк, так, це правда, головне їх використовувати!

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.