bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Досліджуючи показники ефективності ГО.   

Зараз ми (Інститут лідерства та управління УКУ) разом із НУ ім. І.Франка досліджуємо використання некомерційного маркетингу громадськими організаціями України. Маркетинг, також і соціальний, спрямований на досягнення цілей організації, на ефективне виконання поставлених завдань.

В бізнесі цілі - отримання прибутку, збільшення обсягів збуту, збільшення частки ринку… Бути ефективним, значить бути першим у прибутку, мати більшу частку ринку, … Саме ці цифри виводять бізнес-організацію на перші позиції рейтингів.

А як серед ГО?
Ефективність ГО – це першість, це статус НАЙкращий, НАЙінноваційніший, НАЙпрофесійніший,…?

Чи показником власної ефективності мало б бути число інших ГО, яким ми допомогли зрости у їхній ефективності ?
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

Володимир Купрій   3492 дні тому   #  

Не переконаний, що однакові мірила варто застосовувати чи адаптовувати в різних секторах (бізнес-держава-"третій сектор"). Думаю, що ефективність ОГС має вимірюватися через наслідки їх діяльності. А цифри, кількість чогось по відношенню до чогось залишимо статистикам :-)

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.