1. Назвати в запрошенні 3,5 годинний круглий стіл брифінгом (від автора: брифінг – це коротка прес-конференція) і запрошувати журналістів;
2. Оформити презентацію у вигляді таблиць та графіків дрібним шрифтом, так, щоб ніхто нічого не зміг прочитати;
3. Модератор не повинен встановлювати регламент і стежити за його дотриманням. Учасники мають розмовляти хто скільки забажає;
4. Надайте можливість поставити запитання лише одному журналісту, зробивши анонс перед іншими «це єдиний журналіст в залі, який щось тямить в цій темі»;
5. Ні в якому разі не давайте іншим журналістам поставити запитання! Демонстративно їх ігноруйте;
6. Зробіть прес-реліз на 4-х сторінках. Краще на 5. Чим більше, тим краще;
7. Проанонсуйте, що поставите прес-реліз на своєму сайті. Але не ставте в той же день. В жодному разі. Хай журналісти почекають;
Написати ці поради мене надихнув круглий стіл громадської ініціативи «Європа без бар’єрів» 22/09/2011.
Кілька коментарів згідно пунктів: 1) запрошувати на "круглий стіл" журналістів ТРЕБА; 4-5) під час такого заходу журналіст питання НЕ ЗАДАЄ (хіба, якщо досидить докінця :-) ); 6) прес-релізне можу складатися більше ніж із 2 ст, більше того, його НЕ МОЖЕ БУТИ АПРІОРІ, бо "круглий стіл" - то жива, незапланована розмова Невже "Європа без бар"єрів" така бідна, щоне може найнятипрофесійного модератора?
Богдано, журналістів треба запрошувати на круглий стіл, але не треба його називати брифінгом, погоджуєшся? :)
Я переконана, що якщо журналісти прийшли - їм має бути надана можливість задати запитання. Принаймні, якщо одному журналісту дозволили, чому не можна іншим?
Прес-реліз може складатися і з 30 сторінок, але є загальноприйняті стандарти і я б радила їх притримуватись. Не більше 2-х сторінок. Інші матеріали - додаток.
Круглий стіл, на якому презентують результати чогось має бути розписаний по хвилинам. З чітким регламентом. Тут метою було не вироблення рекомендацій і не обговорення, а саме презентація результатів.
:-) та звичайно... Все почалося з того, що організатори не знають різниці між типами заходів. Брифінг можна було організувати. Для цього перші 15 хв. - брифінг (вся інформація - журналістам), а далі - "круглий стіл". При чому учасників потрібно було розвести в часі. Існує така штука, як заходи для журналістів і заходу за участю журналістів. "Круглий стіл" - із розряду другого :-) Більше того, умови проговорюються на початку заходу. Короче, організатори ніц не тямлять у піарі :-)
В мене таке враження, що нашим "общєствєннікам" зустріч з журналістами - то зайвий геморой. І це правильно. Грантодавців цілком задовольнить "публікація" на блогспотіком як чудодійний засіб втілення нових нанотехнологій та конвергнутих медіїв) А Марині - респект. Бо здається, вона - чи не єдина з сектору НГО, хто замислюється над методами роботи зі ЗМІ.
Коментарі
дотепно, але правдоподібно ))))
Тарасе, за кожне слово ручаюся головою! :)))
вмієте Ви, Марино, заінтригувати. то як там Європа, буде без бар'єрів?
Ну, Богдане, що сказати, Бельгію визнано найгіршою консульською службою в Україні :) тут детальніше
http://helsinki.org.ua/index.php?id=1316711375
напевно тепер бельгійці місця собі знайти не можуть від сорому :)
сподіваюсь ))) навіть уявила собі це))
Кілька коментарів згідно пунктів:
1) запрошувати на "круглий стіл" журналістів ТРЕБА;
4-5) під час такого заходу журналіст питання НЕ ЗАДАЄ (хіба, якщо досидить докінця :-) );
6) прес-релізне можу складатися більше ніж із 2 ст, більше того, його НЕ МОЖЕ БУТИ АПРІОРІ, бо "круглий стіл" - то жива, незапланована розмова
Невже "Європа без бар"єрів" така бідна, щоне може найнятипрофесійного модератора?
Богдано, журналістів треба запрошувати на круглий стіл, але не треба його називати брифінгом, погоджуєшся? :)
Я переконана, що якщо журналісти прийшли - їм має бути надана можливість задати запитання. Принаймні, якщо одному журналісту дозволили, чому не можна іншим?
Прес-реліз може складатися і з 30 сторінок, але є загальноприйняті стандарти і я б радила їх притримуватись. Не більше 2-х сторінок. Інші матеріали - додаток.
Круглий стіл, на якому презентують результати чогось має бути розписаний по хвилинам. З чітким регламентом. Тут метою було не вироблення рекомендацій і не обговорення, а саме презентація результатів.
:-) та звичайно... Все почалося з того, що організатори не знають різниці між типами заходів. Брифінг можна було організувати. Для цього перші 15 хв. - брифінг (вся інформація - журналістам), а далі - "круглий стіл". При чому учасників потрібно було розвести в часі. Існує така штука, як заходи для журналістів і заходу за участю журналістів. "Круглий стіл" - із розряду другого :-) Більше того, умови проговорюються на початку заходу. Короче, організатори ніц не тямлять у піарі :-)
В мене таке враження, що нашим "общєствєннікам" зустріч з журналістами - то зайвий геморой. І це правильно. Грантодавців цілком задовольнить "публікація" на блогспотіком як чудодійний засіб втілення нових нанотехнологій та конвергнутих медіїв)
А Марині - респект. Бо здається, вона - чи не єдина з сектору НГО, хто замислюється над методами роботи зі ЗМІ.