bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Как мы ходили в чужой монастырь…   

Одна из наших стратегических целей - объединить усилия государственных, международных структур, бизнеса, СМИ и общественности в преодолении эпидемии туберкулёза и повысить эффективность их работы.

Цель – широкая, нужная, но вот о том, как она осуществляется – интересная история.
Как же любят у нас сам процесс работы. Мы делаем и то и это, а когда спросишь о результате – опять то же самое: мы делает все, но вот что-то не так получается.
Зато сам процесс деятельности – штука захватывающая.

Мы спрашиваем о результатах и проблемах в рамках программы, а нам рассказывают о тех документах, которые уже подписаны. Может я чего-то не совсем понимаю?

Может нашим партнерам нужно преподавать Закон Парето или принцип 20/80?

Этой идее уже много лет, и в наиболее общем виде формулируется как «20% усилий дают 80% результата, а остальные 80% усилий — лишь 20% результата».

Я сейчас наблюдаю картину: 80 % усилий и 20% результата, а вот как изменить полярность?

Как научить работать не ради процесса, а нацелить на результат? Мотивы?

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

Михайло Ізюмський   3940 днів тому   #  

В монастир чужий якщо зі своїм статутом прЕте -
Не врятують вас ніякі принципи Парете.
Скаже кожен вам чиновник, кожен бюрократ:
Йому платять за процес, не за результат!

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   3940 днів тому   #  

"Парето", перепрошую, редагування коментів ще не запрацювало:(

  •   Пiдписатися на новi
Бородіна Тетяна   3940 днів тому   #  

Дякую за такі гарні вірші.
Таке запитання: коли ми йдемо в крамницю, нас дуже цікавить результат - те, що ми придбали, і зовсім мало уваги приділяємо процесу придбання (в усякому разі я себе маю на увазі). То чому ж тут більше уваги приділяється процесу? Адже не його ми будемо споживати, а те, що лежить в кошику? І як з цим боротися?

  •   Пiдписатися на новi
Тимчук Тарас    3940 днів тому   #  

ну не кажіть... я спостерігав за консюмерами під час шопінгу... здається, тут важливим є більше процес :). після купівлі у шопера як привило виникає відчуття фрустрації

  •   Пiдписатися на новi
Бородіна Тетяна   3940 днів тому   #  

А фрустрація від чого? Від РЕЗУЛЬТАТУ!!!!!!!!! :-)
Тому як не крути - а результат - це сила.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.