bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Вікторія Колісник: «Почавши діяльність, одразу працюйте над подальшою стратегією розвитку»

Для успішного функціонування бізнесу важливо не тільки добре стартувати, а й уміти час від часу переглядати стан і можливості вашої справи. Саме про це розповідає Вікторія Колісник (41 рік, м. Вінниця), медичний директор ТОВ «Центр медичної реабілітації та спортивної медицини». 

 
*** 
 
 
Центр медичної реабілітації та спортивної медицини було створено ще у 2007 році для надання послуг з медичної реабілітації в амбулаторних умовах. Ідеологом закладу був і залишається професор Петро Колісник, засновник клінічної вертебрології. Особливістю Центру є те, що ми пропонуємо індивідуальний комплексний підхід до кожного пацієнта. 
 
У закладі працюють професіонали світового рівня, ми використовуємо в роботі надсучасні методи лікування та реабілітації, а наші лікарі постійно навчаються та розширюють свої знання в Україні й за кордоном. Цифри говорять самі за себе: за весь час існування закладу – а це майже 14 років – ми прийняли більше 45 000 пацієнтів з понад 40 країн світу! В допомогу нашим лікарям розгорнута потужна лікувальна та реабілітаційна інфраструктура у вигляді апаратної фізіотерапії, залу фізичної терапії та кінезотерапії, водолікування, галотерапії, пелоїдотерапії, сучасні та нетравматичні, науково обґрунтовані методи мануальної терапії, лікування сколіозу, скелетно-м’язової реабілітації. 
 
 
 
Проте на етапі створення Центру не існувало чіткого бізнес-плану та моделі закладу. Розуміння бізнес-процесів приходило поступово, шляхом спроб та помилок. Була команда професіоналів, до яких стояли черги пацієнтів, тож з медичної точки зору все робилося ідеально, а от з бізнесової – дещо аматорськи. 
 
Якщо говорити про нашу роботу в контексті стратегії «блакитного океану», то можна сказати, що довгий час ми перебували в «блакитному океані», запропонувавши споживачам унікальні підходи та методи. Але за 8-10 років роботи відчули наближення «червоного океану» – у вигляді конкуренції від наших же учнів, адже ми активно займаємось і навчальною діяльністю. Стало зрозуміло, що треба переоцінка діяльності закладу та основних бізнес-процесів. Окрім того, від інвесторів надійшла пропозиція створити філію закладу. 
 
І саме в цей час з’явилася можливість відвідати тренінг «Розпочни свій бізнес»! Це було дуже актуально і в потрібний час. Нам необхідно було переглянути свою діяльність, систематизувати її, вивести на новий принципово якісний рівень. Після тренінгу прийшло розуміння, де заклад перебуває на сьогодні, які зміни слід впроваджувати, як правильно починати вести власну справу. З тренером ми прописали бізнес-план нашої ідеальної філії, чітко сформулювали очікування і бачення майбутнього партнерського проєкту. Ми прорахували, що пропозиція інвестора для нас невигідна – ризиковано розпочинати партнерські відносини з такими показниками, до того ж уже починалися карантинні обмеження. Це все можна було побачити лише прописавши та прорахувавши весь бізнес-план, навчившись цифрами бачити всю картину. 
 
 
На сьогодні штат закладу налічує майже 40 працівників. Ми пережили карантинні обмеження, нікого не звільнили і не скоротили, вчасно виплачували заробітну плату та знову почали думати про розширення, маючи чітке бачення того, що нам для цього потрібно. 
 
Уже з власного досвіду, хочемо дати кілька поради бізнесменам-початківцям, які планують діяльність у сфері послуг, зокрема медичних: 
 
1. Уважно ставтеся до вибору приміщення для ведення бізнесу. Якщо мова йде про медицину, то це надважливо, адже є вимоги МОЗ, без яких неможливо отримати ліцензію на медичну практику! Звичайно, перевагу слід віддати власному приміщенню, але якщо плануєте орендувати, то чітко узгоджуйте договір оренди і зобов’язання всіх сторін. Не поспішайте брати приміщення в оренду у Фонді державного майна. 
 
2. Пропишіть чіткий бізнес-план з точними цифрами. Почавши діяльність, одразу працюйте над подальшою стратегією розвитку закладу на найближчий рік, два, три, п’ять. Розумійте всі статті ваших витрат і можливості для росту. Використовуйте SWOT-аналіз для прийняття рішень. Будьте готові переглядати і змінювати статті бюджету, але це легко робити, коли вони вже чітко прописані. Довіряйте лише цифрам! 
 
3. Ставайте ближчими до свого споживача. Обов’язково запитуйте зворотній відгук про якість ваших послуг і завжди будьте готові до взаємодії з конкурентами. Саме це зробить вас успішними. 
 
*** 
 
Рецепти успіху підприємців учасників тренінгів «Розпочни свій бізнес», що проводяться Ресурсним центром ГУРТ, опубліковано у межах проєкту «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні», який здійснюється Міжнародною організацією праці за фінансування Міністерства закордонних справ Данії. 
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 3  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.