З липня 2012 року Агенція регіонального розвитку Кам’янка-Бузького району почала свою діяльність. Агенція – це неполітична неприбуткова організація, що здійснює вагомий вклад у розвиток добробуту громади Добротвора та прилеглих територій. Місія Агенції – впровадження програм, проектів для підвищення якості життя людей, створення умов для їх самореалізації та розвитку бізнес-середовища.
Ми втілюємо одну з найуспішніших програм у регіоні – програму розвитку місцевих громад. Така робота, яку ми провадимо тут, не може бути здійснена за один день. Вона потребує тривалої присутності та індивідуальної роботи з людьми, зростання мережі, збільшення контактів, розуміння стосунків. Ми залучені до допомоги місцевій владі, громадянському суспільству, населенню. Ми заохочуємо їх працювати разом, щоб планувати свій розвиток, посилювати відчуття власної потужності. Ми даємо їм сили, щоб брати майбутнє у свої руки, щоб задовольняти місцеві потреби.
Насправді все дуже просто: в час повзучої війни, виборів та перманентної економічної кризи є люди, які роблять прості результативні проекти. Ми віримо, що малий бізнес – це основа життя громади, а Агенція регіонального розвитку Кам’янка-Бузького району – рушій позитивних змін. І з наших "маленьких" результатів обов'язково складеться великий Успіх.
Неоціненне значення для нашої роботи мають якісні комунікації, адже дуже багато проектів потребують широкого поширення та зворотнього зв’язку від громади. На сьогодні маємо багато засобів – це і сайт, і соціальні мережі, і друковані та електронні видання.
Методи поширення інформації залежать від цільової аудиторії. Використання соціальних мереж великою мірою залежить від вікових показників. Якщо потрібно розповсюдити інформацію чи зробити опитування в рамках реалізації молодіжного проекту, то, звичайно, результативніше використовувати мережу Вконтакті (https://m.vk.com/id190500848 ), а якщо проект спрямований на людей похилого віку – краще зробити інформаційний листок на паперових носіях.
Найбільший масив інформації ми розміщуємо на сторінках Агенції або окремих проектів у мережі Фейсбук (http://bit.ly/2gnMbrG). Тут можна отримати найякісніший зворотній зв’язок та критичні коментарі, які можна використати для корегування своєї роботи. В кожній із соціальних мереж є свої особливості, і, коли працюєш з громадою тривалий час, неважко визначити, яка з них в кожному окремому проекті буде результативнішою.
Сайт – це своєрідне інтернет-обличчя організації, тому йому приділяється найбільше уваги (http://www.arr-kb.com.ua ). Наповнення сайту містить різнопланову інформацію про Агенцію, наші проекти, партнерів та інші канали комунікації. Тут розміщуємо і газету «Відкритий Добротвір», щоб вона була доступною читачам в різних куточках України.
Інформаційний листок «Відкритий Добротвір» для Агенції виявився дуже ефективним каналом комунікації, оскільки, ми маємо справу переважно з сільським населенням, з великим відсотком людей пенсійного віку. Тому паперова газета також є ефективною.
Можливо, для організацій у великих містах варто використовувати інший підхід до поширення інформації, а для Агенції регіонального розвитку Кам’янка-Бузького району такий алгоритм є максимально ефективним. Ми розуміємо, що інформаційний світ стрімко розвивається, з’являються нові засоби, тому готові «приміряти» на себе різні новинки і залишати для своєї роботи те, що дає максимальну віддачу.
***
Рецепт успіху бере участь у конкурсі «ІКТ для підвищення ефективності ОГС», що оголосив Ресурсний центр ГУРТ. Ваші коментарі під цим матеріалом, додані до 11 грудня 2016 року включно, допоможуть його авторам перемогти.
Коментарі
Хоч я теж учасник (для громадських колег), але щиро підтримую УСІХ інших і кажу усім вам, що ВИ - МОЛОДЦІ! Так тримати!
Дякуємо!