bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Оголошення про проведення тендеру на закупівлю «наборів гідності»
11.07.2024

Благодійна організація “Благодійний фонд “ТАПС” (далі по тексту Замовник) оголошує тендер на постачання 600 наборів товарів та засобів для формування пакунків, а саме:

  • Прокладки  normal

  • Губка банна масажна

  • Шкарпетки жіночі занижені з непсу (жовтий+помаранчевий) р.23-25 ,73% бав., 25% п/а/

  • Зубна паста Total, 100 мл

  • Зубна щітка середньої жорсткості

  • Манікюрний набір

  • Туалетне мило зі зволожуючим кремом

  • Гель для душу 400мл 

  • Рушник махровий, зелений, 50х90 380грм2, 100% бавовна

  • Щітка для волосся

  • набір резинок для волосся з мікрофібри

Тендерні пропозиції подаються усіма зацікавленими учасниками у відсканованому вигляді на електронну адресу: [email protected] чи за адресою м. Дніпро, вул. Андрія Гулоло-Гуленка, 9, офіс Благодійної організації “Благодійний фонд “ТАПС”, до кінцевого строку прийняття пропозицій. У темі листа вказати “Тендер наборів товарів та засобів для формування пакунків”.

Кінцевий строк приймання тендерних пропозицій від учасників: “17” липня 2024 року до 17:59 год. за київським часом. Заявки, подані після спливу терміну не передаються до розгляду тендерною комісією.

Уточнюючі запитання щодо тендеру можна надсилати на електронну адресу: [email protected]не пізніше ніж за 2 дні до кінцевого строку приймання тендерних пропозицій. У темі листа вказати “Запитання Тендер набори господарських товарів та засобів гігієни”.

Тендерна пропозиція обов’язково повинна містити:

  • Тендерну пропозицію (форма додається);

  • Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим даним Оголошенням.

Очікуваний час визначення переможця тендеру становить не більше 3 робочих днів після завершення прийняття тендерних пропозицій. Результати тендеру будуть повідомлені Замовником учаснику тендеру, який переміг, протягом не більше ніж одного робочого дня з дати прийняття рішення про визначення переможця. Договір про закупівлю (форма додається) укладається з переможцем тендеру протягом 3 робочих днів з дати визначення переможця тендеру.

 Товар повинен відповідати характеристикам, зазначеним у специфікації, бути новим, непошкодженим, належної якості відповідно до специфікації:

  • Прокладки  normal - 1200 шт

  • Губка банна масажна - 600 шт

  • Шкарпетки жіночі занижені з непсу (жовтий+помаранчевий) р.23-25 ,73% бав., 25% п/а, 2% ел. - 600 шт 

  • Зубна паста Total, 100 мл - 600 шт

  • Зубна щітка середньої жорсткості - 600 шт

  • Манікюрний набір - 600 шт

  • Туалетне мило зі зволожуючим кремом - 600 шт

  • Гель для душу 400мл - 600 шт 

  • Рушник махровий, зелений, 50х90 380грм2, 100% бавовна - 600 шт

  • Щітка для волосся - 600 шт

  • Прикраса для волосся (набір резинок для волосся з мікрофібри) - 600 шт

Доставка товару Замовнику здійснюється на адресу: м. Дніпро, вул. Андрія Гулоло-Гуленка, 9, офіс Благодійної організації “благодійний фонд “ТАПС”

Строк поставки всього обсягу товару: до 31.07.2024 року.

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам та подаються учасниками у складі пропозиції:

  1. Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи/ фізичної особи- підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;

  2. Копія Свідоцтва (витягу) платника єдиного податку або копія Довідки про взяття на облік платника податків.

  3. Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців. В зазначеному витягу повинна міститися інформація про КВЕД, який дозволяє учаснику постачати товар, який є предметом тендеру.

  4. Будь-які інші документи, що на думку учасника можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Додаткові вимоги до учасників:

  1. Учасники повинні мати досвід роботи у відповідній сфері;

  2. Мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеними адресами;

  3. Погоджуються здійснювати поставку на умовах договору, запропонованого Замовником.

Критерії оцінювання цінової пропозиції у відсотковому значенні:

Ціна (включаючи доставку) - 50%

Співпраця з фондом у період 2022-2024 рр - 25%

Терміни поставки та наявність - 5%

Пропозиція відповідає запитуваній специфікації - 15%

Умови оплати - 5%

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.