Метою діяльності соціального проекту є розвиток малого та середнього бізнесу (від майстрів HandMade до середніх виробників). Вирішення соціальних проблем держави.
Проект покликаний:
- об’єднати українських малих та середніх виробників товарів для дому (меблі, текстиль, посуд, декор та предмети інтер’єру, іграшки тощо);
- дати виробникам (від майстрів HandMade до середніх виробників) стабільний канал збуту для їхньої продукції;
- в подальшому допомогти в модернізації виробничих потужностей та/або існуючий асортиментний ряд існуючих виробників з метою покращення споживчих характеристик товару;
- долучити до процесу виробництва вимушених переселенців з Донбасу та Криму;
- перекваліфікувати вимушених переселенців з метою подальшого працевлаштування до існуючих виробників;
- допомогти вимушеним переселенцям започаткувати власну справу.
До цього часу в Україні, нажаль, не було створено жодного інституту реальної державної підтримки людей, які хочуть, вміють та можуть працювати своїми руками, забезпечувати свої сім’ї та створювати робочі місця.
Унікальність полягає в тому, що для виробників проект виконує наступні функції:
- маркетингу (формуємо попит на товари виробників);
- PR (популяризуємо ім’я автора товару, комунікації із СМІ та партнерами);
- Research and development (формуємо та надаємо виробникам рекомендації та пропозиції по вдосконаленню товару та виробництва);
- Розробка концепції товару (аналізуючи кращі світові товарні пропозиції, розробляємо для виробників новий товар)
- Збут (формуємо канали збуту та розвиваємо ринки збуту);
- Представницькі функції (всі наші діє спрямовані в інтересах майстрів-виробників, виконання дій по адаптації товарів на зовнішніх ринках);
- Контроль якості (в процесі розробки товару та надання рекомендацій, ми встановлюємо вимоги із якості, яким має відповідати товар і які перевіряють фахівці проекту в процесі виробництва та логістики продукції);
- Закупівля сировини для виробництва (консолідація потреб у сировині, і закуповуючи консолідовано для всіх виробників, по нижчим ринковим цінам);
- Розвитку (розробка цільової моделі управління виробництвом, підготовка управлінської та аналітичної звітності, представлення інформації виробникам – розробка стандартних модулів для відкриття індивідуального виробничого бізнесу).
Виконуючи вище перераховані функції, продукція Українського виробництва має:
- знизити собівартість виробництва, оскільки більше 40% від собівартості продукції складають трудовитрати найманих працівників на виконання таких функцій;
- знизити собівартість виробництва мінімум на 5%, за рахунок зниження вартості закупівлі сировини консолідуючи потребу від виробників в одну;
- Підвищити (стандартизувати) якість кустарної продукції;
- Пропонувати покупцю продукцію, що відповідає потребі та очікуванням покупця;
- Запропонувати для зовнішніх ринків продукцію Українського виробництва, яка за якістю вища і конкурентніша в ціні ніж Китайськи та інші аналоги.
Соціальні питання, які вирішує проект:
- Розвиваючи виробництва, створюються нові робочі місяця знижується рівень безробіття в Україні.
- Збільшуються податкові надходження до державного бюджету за рахунок розширення виробничої потужності виробників;
- До виробництва долучаються переселенці із Криму та Донбасу, які отримують другий шанс на життя, в якому є майбутнє;
- Покращуються умови праці, оскільки вимогу представлення товару на зовнішніх ринках є соціальна відповідальність виробників за працівників, що залучені до виробництва;
- Реалізація проекту на даний час, відбувається силами волонтерів та за рахунок одиничних доброчинних внесків, проте, нам, нажаль, не вистачає фінансових ресурсів. Подальший розвиток проекту з причини відсутності фінансової підтримки низькоефективний, тому просимо Вас бути небайдужим до проблеми розвитку Українського виробника, підтримати наш проект і сприяти в пошуку фінансування.
Коментарі