bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Проект “ПОЇЗДка” потребує підтримки
17.06.2013

Проект ПОЇЗДка – це сучасний сервіс правової підтримки пасажирів залізниці в дорозі. Під час поїздки потягом трапляються різні ситуації, коли порушуються права пасажирів. У більшості випадків пасажири не мають швидкого доступу до потрібних статтей законодавства, знання яких дозволило б позбутися незручностей. Наш особистий досвід показує, що обізнаність дає можливість вирішувати такі ситуації швидко та успішно.

Роботи з розробки ресурсу ми поділили на три етапи, які пов’язані із трьома сферами обслуговування пасажирів Укрзалізниці. Ці етапи формувалися відповідно до максимально можливої кількості ситуацій, в яких пасажири відчувають незручності. Поділивши «ситуації дискомфорту» на категорії, ми визначили, що їх можна віднести до таких сфер, як 1) обслуговування у вагонах, 2) купівля квитків та 3) сервіси на вокзалах.

Що вже зроблено?

Протягом півроку ми працювали над першим етапом проекту ПОЇЗДка і 14 березня 2013 року за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні сайт проекту - poizdka.org офіційно стартував. На даний момент розділ, який присвячений вирішенню незручностей у вагонах, уже функціонує. Хоча зараз є можливість доступитися до сервісу лише онлайн, проте ми працюємо над тим, щоб ресурс став доступним в якості мобільного додатку.

На що потрібні кошти зараз?

Проаналізувавши перші відгуки та побажання користувачів ресурсу на сторінці проекту в Фейсбуці, ми вирішили перейти до моделювання матриці вирішення недоліків та незручностей, пов’язаних із покупкою, обміном та поверненням квитків. Дуже часто виникають ситуації, коли квитки при пошуку в системі онлайн ще наявні, а у касах вокзалу стверджують, що їх вже немає. Існують і інші проблеми щодо купівлі квитків за допомогою мережі Інтернет.

Також свідченням проблемності став момент, коли у зв’язку із березневими снігопадами почали масово скасовувати потяги, а на київському вокзалі працювало лише дві каси повернення платежів – і люди стояли по 3 години в черзі, аби здати квитки

Завдяки підтримці через Спільнокошт ми плануємо розвинути для вас базу знань з вирішення некомфортних ситуацій. Також ми хочемо розширити ваші можливості з інформування інспекції з контролю обслуговування пасажирів Укрзалізниці, якщо ваші права будуть порушуватися – зокрема і під час усіх ситуацій, пов’язаних із купівлею, обміном та поверненням квитків.

Які роботи ми плануємо виконати на другому етапі, де ваша підтримка дасть можливість пришвидшити цей процес:

  • Додати до системи матрицю некомфортних та неправомірних ситуацій, пов’язаних із квитками.
  • Забезпечити системну актуалізацію законодавства для формування переліку ефективних рішень.
  • Створити програмні продукти для смартфонів. Інтегрувати ресурс із соціальними мережами для доопрацювання ситуацій через юридичні форми подачі, а також створення модулю для генерації паперових скарг.

Проект створено групою громадських діячів-ентузіастів - Олександром Бондаренком, Олександром Латинцевим, Сергієм Павловим.

Контакти

Коментарі

Сергій Чумак   4199 днів тому   #  

Так, але ще інтереси обслуговування інвалідів на візках треба врахувати

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.