Growth in PR 4.0 - нові можливості для студентів

У березні 2011 року в Києві стартує четвертий освітній проект «Growth in PR», покликаний підвищити якість PR-освіти в Україні і допомогти становленню нового покоління професіоналів у цій сфері.

З огляду на популярність соціальних медіа, акцент в освітній програмі цього року буде зроблено на ефективне використання інтернет комунікацій в практиці PR.

Організатор проекту - міжнародна молодіжна організація AIESEC, за підтримки Української асоціації зі зв’язків з громадськістю (UAPR) та Комунікаційної групи «Нова Концепція».

Набір учасників програми пройде з 1 по 23 лютого 2011 року на сайті проекту: www.growthinpr.org

«Growth in PR» було визнано найкращим освітнім проектом у сфері зв’язків з громадськістю та відзначено національною премією PRAVDA Awards 2010 в номінації «Чесний пряник». «UAPR, як галузева асоціація, зацікавлена в тому, щоб на ринку з’являлися молоді фахівці. Ми готові інвестувати час провідних спеціалістів, членів UAPR, для того, аби, хоч і в рамках короткотривалого навчального проекту, дати тим, хто робить перші кроки в PR кар’єрі, ґрунтовне розуміння PR теорії та практики та підготувати їх до роботи на основі етичних засад. Ми раді, що знайшли такого партнера як AIESEC для досягнення цієї цілі і той факт, шо проект продовжується і розвивається з року в рік, свідчить про те, що наші зусилля успішні.», - Оксана Гошва, член правління UAPR.

Програма орієнтована на студентів і молодих фахівців, які планують розвиватися в сфері PR, але не мають досвіду роботи в цьому напрямку. У лютому за результатами заповнення аплікаційної форми та написання вступного есе будуть відібрані 50 учасників проекту.

Освітня програма розроблена за участю UAPR і «Нової Концепції» і складається з трьох взаємопов’язаних блоків: основи PR, особливості он-лайн комунікацій і корисні навички. Протягом 2-х місяців «перці» прослухають 24 майстер-класи і практичних заняття. При вирішенні підсумкових кейсових завдань початківці піарники зможуть зануритися в реальне проектне середовище. Після закінчення програми учасники пройдуть сертифікацію, що підтвердить отримані знання.

Один з показників ефективності «Growth in PR» - талановиті випускники проекту, які вже почали свій кар’єрний шлях у UAPR, агентствах «Нова Концепція», Leo Burnett та ін. Серед спікерів та тренерів проекту - відомі PR-практики України, представники агентств, компаній і Української асоціації зі зв’язків з громадськістю.

Довідково

Протягом декількох років партнерами «Growth in PR» є провідні вітчизняні компанії, які виступають на підтримку якісної PR освіти. Ексклюзивний генеральний партнер проекту - комунікаційна група «Новая Концепция», стратегічний партнер - Українська асоціації зі зв’язків з громадськістю (UAPR). Просто-партнер - агентство бренд комунікацій LimeJam. Чайний партнер «Tess Tea». Генеральний інтернет партнер: Job.ukr.net. Генеральний інформаційний партнер: «Обозреватель». Інформаційне медіа-партнерство надають: «Unistudy.org.ua», «Актуальна правда», Sostav.ua, «Українські новини», «Редакторський портал», Osvita.org.ua, Careerguide.com.ua, HeadHunter.ua, Startjob.com.ua, Education.ua, Botexpert.com.ua, Begun.ua, Growth.in.ua, Studportal.com.ua, портал Proreklamu.com, а також асоціація «МАМИ».

Вперше проект «Growth in PR» був реалізований організацією AIESEC в 2008 році. З кожним наступним роком формат і програма проекту удосконалювалися. Випускниками «Growth in PR» вже стали 210 молодих фахівців.

AIESEC - міжнародна молодіжна організація, яка об’єднує активну молодь з 107 країн світу. В Україні AIESEC активно займається створенням навчальних програм і освітніх проектів.

Детальну інформацію про проект «Growth in PR» можна дізнатися на сайті: growthinpr.org

Контакти

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.