З 6-го до 30-го вересня 2023 року linza agency у співпраці з Українсько-данським молодіжним домом проведуть навчання-практикум для молоді, яка цікавиться або працює з соціальними проєктами та громадськими організаціями — Creative Communications Academy. Відібрані 20 учасників відвідають лекції та у новостворених робочих групах за підтримки менторів створять проєкт для справжнього кейса для однієї з відомих українських громадських організацій.
Курс-практикум для молоді, котрі мають досвід у одній із креативних сфер: дизайн, PR, SMM, стратегування, копірайтинг, проєктний менеджмент, продюсування, комунікації.
Ми запрошуємо до участі в проєкті громадські організації і пропонуємо сформулювати власну креативну/комунікаційну проблему-задачу для учасників Академії, та презентувати її в онлайн або офлайн форматі на відкритті Академії. Серед зголошених ми оберемо 4-6 кейсів, з якими учасники працюватимуть протягом 5 тижнів та запропонують власні рішення організаціям.
По завершенню програми представників обраних ГО також запросять на офлайн подію у Києві для презентації їм напрацювань молоді. Також в рамках події відбудеться нетворкінг з випускниками, представниками агенцій та ГО, командою Молодіжного дому. Крім того, ваша організація матиме можливість запропонувати стажування або й залучити до лав організації когось з учасників академії.
Тож в рамках проєкту обрані ГО отримають:
• безоплатні концепції комунікаційного продукту, створеного молодими українськими креативниками під керівництвом досвідчених наставників;
• нетворкінг з колегами;
• нових стажерів або колег.
Для участі у відборі «Creative communications academy», необхідно надати контактні дані для зворотного зв’язку у формі за посиланням: https://forms.gle/YRzs34qUhuQmeKHB6
Дедлайн реєстрації: до 22 серпня 2023 року.
За довідками звертайтесь: [email protected]
Creative communications academy — це навчальна ініціатива для молодих фахівців, що прагнуть працювати та розвивати комунікації громадських ініціатив та організацій. Проєкт спрямований на підвищення навичок у сфері креативних комунікацій, що об’єднує у собі кращі практики, ініціативність та наполегливість. Проєкт реалізується linza agency за підтримки Ukrainian-Danish Youth House.
Коментарі