Інформаційна кампанія - один із інструментів, які допомагають популяризувати проєкти чи послуги та збільшувати аудиторію прихильників. Інфокампанія може також допомогти в адвокації рішень, які б покращили життя в громаді. Однак інфокампанія буде дієвою, якщо її ефективно спланувати та якісно втілити. Як це зробити? Усі секрети розкриємо 22 лютого о 12.00 під час освітньої сесії.
Спікерка:Світлана Дубина-Литвиненко, комунікаційна менеджерка Кіровоградської обласної організації ВГО “Асоціація сприяння самоорганізації населення”. Має досвід планування та втілення інформаційних кампаній навколо механізмів залучення громадян до прийняття рішень та співпраці з владою (громадський бюджет, електронні петиції, місцеві ініціативи, соціальне замовлення, органи самоорганізації населення), а також проєктів соціальної дії різних напрямків.
Коментарі