З ранку 24 лютого Україна живе і працює в нових обставинах - в умовах війни.
Українські підприємства і підприємців не припинили своєї діяльності в реаліях
ризику та невизначеності.
В багатьох постає питання: як в умовах постійної зміни ситуації та нововведень
до законодавства залишатися у правому полі? Зокрема, як зараз подавати
фінансову звітність? Які зміни відбулися у податковій системі? Як навести лад у
фінансах та зустріти перемогу з мінімальними втратами?
Вивчати зміни в оподаткуванні, бухгалтерському обліку та звітуванні будемо на нашому онлайн-курсі “Все про прибуток та бухгалтерію. Як організувати ефективний розподіл ресурсів”.
На заняттях ви дізнаєтесь:
Заняття 1: Як навести лад у грошах під час війни
Програма заняття:
1. Перегляд доходів і комунікація з клієнтами.
2. Перегляд, систематизація та відмова від витрат.
3. Фінансові показники, за якими зараз треба слідкувати.
4. Як збалансувати податки під час війни.
5. Кредитування підприємств за програмою «5-7-9%».
Заняття 2: Майно підприємства у воєнний час
Програма заняття:
1. Як оподаткувати списання майна, знищеного через бойові дії.
2. Чи нараховувати амортизацію ОЗ у період воєнного стану.
3. Що з обліком і податками переданого майна для оборони.
4. Як провести облік і нарахувати податки при евакуації майна із зони бойових
дій.
5. Як законсервувати ОЗ, що залишилися в зоні бойових дій.
Заняття 3: Облік під час війни: документи, розрахунки, активи
Програма заняття:
1. Первинні документи як основа для заповнення податкової звітності: чи є
послаблення на період війни.
2. Відстрочення подання фінзвітності та відповідальність.
3. Чи звільняє війна як форс-мажор від виконання зобов’язань.
4. Переведення боргу та уступка права вимоги: облікові та податкові наслідки.
5. Прощення боргу: податок на прибуток, ПДВ, єдиний податок, ПДФО.
Заняття 4: Що змінилося у сфері державних послуг під час війни
Програма заняття:
1. Які реєстраційні дії наразі доступні в Україні.
2. Як здійснити державну реєстрація юридичної особи або фізичної
особи-підприємця в умовах воєнного стану?
3. Як змінити юридичну aдpecу / місцезнаходження підпpиєmcтвa aбo фізичної
особи-підприємця?
4. Хто може вчиняти реєстраційні дії в умовах війни.
Спікерка - Гончарук Ірина (https://www.instagram.com/goncharuk__iryna/), бізнес-тренерка, засновниця та директорка бухгалтерського бюро «Баланс-Інфо», сертифікована бухгалтер-практик міжнародної кваліфікації. 8 років досвіду роботи в державній фіскальній службі України на посаді головного ревізора-інспектора. Член української асоціації сертифікованих бухгалтерів-аудиторів.
Також у рамках проєкту створено мультимедійні коворкінг-центри в партнерських громадах, де ви можете пройти цей курс, якщо у вас немає технічної можливості зробити це з дому або просто за бажанням, а також зможете познайомитися з іншими учасниками курсу, поділитися враженнями та разом розвивати свої професійні здібності.
Старт навчання: 1 листопада
Розклад занять: щовівторка та четверга
⏰Тривалість одного заняття: 1 година
⏰Час: 16:00 - 17:00
Вартість: безкоштовно
Реєстрація на курс за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/124gPhnOPNdHT4BYZTTSRDB-OsSjplWUa1mj0dT0Idd0/edit
Навчання проходить в рамках проєкту “Соціальна інтеграція внутрішньо переміщених осіб в обраних партнерських громадах” у рамках проєкту «Програма ЄС Міцні Регіони – Спеціальна програма підтримки України», який співфінансується Європейським Союзом та Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) та реалізується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Коментарі