Дезінформація, фейки, місінформація, маніпуляції, наративи, ІПСО – це далеко не весь перелік, з яким щоденно доводиться розбиратися журналістам. Часом навіть спеціалістам, які тривалий час працюють у медіа, важко відрізнити, де правда, де маніпуляція, а де фейк. Що вже казати про пересічних українців? Саме тому Національна асоціація медіа проведе конкурс на групові консультації щодо протидії дезінформації для медіакомпаній. Тренеркою буде Ксенія Ілюк, керівниця центру досліджень «Детектор медіа».
Учасники консультації зможуть:
Загалом Національна асоціація медіа обере 20 медіакомпаній, яким Ксенія Ілюк проведе консультації.
Консультації будуть проходити у групах раз на місяць до кінця 2022 року.
Кожна консультація триватиме 2 години. Усього буде 4 консультації.
Конкурс проходитиме на основі аналізу анкет учасників та описі проблемних моментів щодо протидії дезінформації, які є в їхніх медіакомпаніях.
Посилання на анкету:
https://forms.gle/K2iFjfw6UiVYhuAS6
Зверніть увагу, що в анкеті реєструється представник компанії, з яким буде проводитися консультація.
Перша консультація відбудеться 15 вересня.
Нагадаємо, раніше Ксенія провела серію тренінгів для медіакомпаній щодо дезінформації - «Як поширення фейків та дезінформації впливають на репутацію вашого медіа» та «Дезінформація «на пальцях»: як розпізнати і не потрапити на гачок».
Чекаємо на ваші анкети!
Пресслужба НАМ
Коментарі