Як ефективно фандрейзити креаторам? Кейс Анастасії Войтюк та YoKu
Цьогоріч за грантової підтримки ІСАР Єднання ми змогли технічно оновити наш сайт: креаторам стало простіше реєструватися, а донатори - отримали можливість робити не лише регулярні, але й одноразові внески.
Але сама лише реєстрація на платформі не гарантує вам успішної фандрейзингової кампанії. Проактивна комунікація - це основа ефективного залучення добровільних внесків від своїх прихильників. Але ж як слід комунікувати та взаємодіяти з аудиторією, щоб збільшити їхню прихильність? Про це ми поговоримо із співзасновницею YoKu та креаторкою Анастасією Войтюк.
Про спікерку:
Анастасія Войтюк - бандуристка, артменеджерка, лідерка гурту Troye Zillia, засновниця та артдиректорка Lviv Bandur Fest та Bandura App, співзасновниця та креаторка YoKu.
Дата та час: 5 серпня, 15:00
Реєстрація за посиланням: https://cutt.ly/effective-fundraising
Ця подія відбуватиметься в рамках проєкту “Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства”, що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Про YoKu
YoKu – це сервіс свідомої підтримки української культури. Головна ідея YoKu – це меню креаторів культури в одному місці та сервіс, який дозволить донаторам легко і швидко підтримувати улюблені фестивалі, театри, арт-галереї, ініціативи, митців та інших творців креативного контенту одночасно. Сервіс дозволяє прямо підтримувати конкретних креаторів або ж певну групу креаторів через фонди YoKu.
Чим унікальний YoKu?
YoKu – це платформа інституційної підтримки українських креаторів. На відміну від поширеного в України проектного краудфандингу, креатори на YoKu можуть отримувати щомісячну підтримку від своїх прихильників. Донатори можуть підтримувати своїми внесками улюблених креаторів як і щомісячно фіксованою сумою, так і одноразово.
Переваги для креаторів:
Переваги для донаторів:
Історія
Команда проекту YoKu сформувалась під час хакатону Hack the Culture від House of Europe, що проходив онлайн 24-26 квітня 2020 року. Проект стартував як ідея, а на завершення став сформованою концепцією сервісу з визначеними продуктами, цільовими аудиторіями та валідованою проблемою.
Контакти:
Володимир Воробей, менеджер продукту
Website: https://www.yoku.fund/
Facebook: @yoku.fund
Instagram: yoku.fund
Email: [email protected]
Коментарі