bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

MDF оголошує набір учасників на програму з порятунку регіональних медіа
12.04.2022

Із вторгненням росії в Україну перед українським незалежними медіа постали нові виклики, які заважають своєчасному та достовірному інформуванню суспільства. Головна задача MDF зараз — надати максимальну підтримку журналістам, щоб вони й надалі мали свободу дій і продовжували показувати Україні та світу правдиву картину подій. 

«Екстрений фонд порятунку українських регіональних медіа» — програма, що охоплює три важливі напрями роботи редакцій: менеджмент, контент, дистрибуція. Протягом шести місяців учасники проходитимуть навчання та отримають допомогу в межах кожного з напрямів:

Менеджмент

«Мета напряму — перелаштуватись та оптимізувати роботу медійної команди в регіонах, визначити чіткі пріоритети та навчитись працювати в нових умовах», — каже Катерина Титарчук, проєктна менеджерка MDF, яка керуватиме напрямом «Менеджменту».

 Під час роботи учасники визначать ключові напрями роботи керівника, пропрацюють бюджетне планування на найближчі 3-6 місяців; закриють питання базової безпеки та критичні технічні потреби; переналаштують роботу команди, отримають психологічну допомогу для відновлення психоемоційного стану роботи команди.

Хто в цьому допомагатиме?

Валерій Гармаш — ментор та експерт, СЕО медіахолдинг «Має сенс». 

Контент

«Ми чітко розуміємо, що процеси в редакціях змінились, що війна для багатьох медіа змінила хід роботи, тому фокусуємо свою діяльність на перелаштуванні роботи редакції в нових умовах, — зазначає Анастасія Мороз, кураторка напряму «Контент» та проєктна менеджерка MDF

Менторська підтримка для структуризації редакційного workflow; створення контент-стратегії для медіа в умовах війни; можливість залучити нових співробітників: редакторів, сммників, журналістів; практичні онлайн-тренінги і воркшопи для головних редакторів —  все це та навіть більше очікує учасників у межах роботи в цьому напрямі. 

Хто в цьому допомагатиме?

Андрій Діхтяренко — експерт, шеф-редактор новин та ведучий об’єднаного телемарафону на Суспільному.

Дистрибуція

Учасників чекає повне оновлення системи маркетингу та дистрибуції. Фахівці проводитимуть повний аудит активного інструментарія маркетингу з позиції ефективності, налаштовуватимуть канали дистрибуції та допомагатимуть в зростанні чисельності цільової аудиторії медіа. 

«У нас є чітка ціль - провести аудит медіа, визначити актуальні потреби учасників, допомогти їм не лише зберегти, але і наростити аудиторію в соціальних мережах. До напряму «Дистрибуція» долучилися найкращі експерти, медіаменеджери та досвідчена команда тренерів, які готові швидко та якісно допомагати медіа», — каже Вадим Дідик, проєктний менеджер MDF, який займається організацією напряму «Дистрибуція». 

Хто в цьому допомагатиме?

Андрій Боборикін ментор та провідний експерт Media Development Foundation, медіаменеджер, виконавчий директор «Української правди». 

Назарій Шешурякментор та експерт, таргетолог, сценарист «Телебачення Торонто», головний редактор проекту «Амнезія».

Окрім того, що проєкт надасть швидку, якісну, потрібну інформацію і можливості для покращення діяльності регіональних редакцій, Media Development Foundation фінансово підтримуватиме учасників проєкту для роботи в умовах війни.

Заповнити заявку можна ТУТ до 24 квітня. Оголошення учасників 25 квітня. 

 

Контакти

  • [email protected] — Марина Клімчук
  • комунікаційниця Media Development Foundation.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.