Із вторгненням росії в Україну перед українським незалежними медіа постали нові виклики, які заважають своєчасному та достовірному інформуванню суспільства. Головна задача MDF зараз — надати максимальну підтримку журналістам, щоб вони й надалі мали свободу дій і продовжували показувати Україні та світу правдиву картину подій.
«Екстрений фонд порятунку українських регіональних медіа» — програма, що охоплює три важливі напрями роботи редакцій: менеджмент, контент, дистрибуція. Протягом шести місяців учасники проходитимуть навчання та отримають допомогу в межах кожного з напрямів:
Менеджмент
«Мета напряму — перелаштуватись та оптимізувати роботу медійної команди в регіонах, визначити чіткі пріоритети та навчитись працювати в нових умовах», — каже Катерина Титарчук, проєктна менеджерка MDF, яка керуватиме напрямом «Менеджменту».
Під час роботи учасники визначать ключові напрями роботи керівника, пропрацюють бюджетне планування на найближчі 3-6 місяців; закриють питання базової безпеки та критичні технічні потреби; переналаштують роботу команди, отримають психологічну допомогу для відновлення психоемоційного стану роботи команди.
Хто в цьому допомагатиме?
Валерій Гармаш — ментор та експерт, СЕО медіахолдинг «Має сенс».
Контент
«Ми чітко розуміємо, що процеси в редакціях змінились, що війна для багатьох медіа змінила хід роботи, тому фокусуємо свою діяльність на перелаштуванні роботи редакції в нових умовах, — зазначає Анастасія Мороз, кураторка напряму «Контент» та проєктна менеджерка MDF.
Менторська підтримка для структуризації редакційного workflow; створення контент-стратегії для медіа в умовах війни; можливість залучити нових співробітників: редакторів, сммників, журналістів; практичні онлайн-тренінги і воркшопи для головних редакторів — все це та навіть більше очікує учасників у межах роботи в цьому напрямі.
Хто в цьому допомагатиме?
Андрій Діхтяренко — експерт, шеф-редактор новин та ведучий об’єднаного телемарафону на Суспільному.
Дистрибуція
Учасників чекає повне оновлення системи маркетингу та дистрибуції. Фахівці проводитимуть повний аудит активного інструментарія маркетингу з позиції ефективності, налаштовуватимуть канали дистрибуції та допомагатимуть в зростанні чисельності цільової аудиторії медіа.
«У нас є чітка ціль - провести аудит медіа, визначити актуальні потреби учасників, допомогти їм не лише зберегти, але і наростити аудиторію в соціальних мережах. До напряму «Дистрибуція» долучилися найкращі експерти, медіаменеджери та досвідчена команда тренерів, які готові швидко та якісно допомагати медіа», — каже Вадим Дідик, проєктний менеджер MDF, який займається організацією напряму «Дистрибуція».
Хто в цьому допомагатиме?
Андрій Боборикін — ментор та провідний експерт Media Development Foundation, медіаменеджер, виконавчий директор «Української правди».
Назарій Шешуряк — ментор та експерт, таргетолог, сценарист «Телебачення Торонто», головний редактор проекту «Амнезія».
Окрім того, що проєкт надасть швидку, якісну, потрібну інформацію і можливості для покращення діяльності регіональних редакцій, Media Development Foundation фінансово підтримуватиме учасників проєкту для роботи в умовах війни.
Заповнити заявку можна ТУТ до 24 квітня. Оголошення учасників 25 квітня.
Коментарі