Цільова аудиторія курсу: соціальні підприємства, клієнтки притулків/денних центрів/кризових кімнат, Центрів соціальних служб сім’ї дітей та молоді, які потерпіли від домашнього насильства, або перебувають у зоні високого ризику скоєння фізичного насильства, а також жінки, що бажають працевлаштуватися SMM спеціалістками на підприємствах. Курс спрямований на те, щоб дати слухачкам базові знання у сфері організації різноманітних заходів та формування позитивного бренду працедавця. Під час курсу слухачки отримають необхідні практичні поняття та опанують інструменти, які пізніше можуть використовувати в щоденному житті, у професійному або підприємницькому розвитку для досягнення кращого матеріального становища та фінансової незалежності.
Брендинг – це важливий інструмент розвитку власного бізнесу.
Його завдання – сформувати в свідомості споживачів певні асоціації з вашою компанією або продуктом, виділити вас серед конкурентів й створити образ, що запам’ятається надовго.
Краще середовище для формування і розкручування бренду в інтернеті – соціальні мережі. Сьогодні біля 4 мільярдів інтернет-користувачів з усього світу саме там проводять онлайн основну частку свого часу. Просування бренду у соціальних мережах є одним з ключових інструментів залучення нових клієнтів, партнерів й потенційних працедавців.
Короткий зміст курсу:
- Основи SMM
- Цільове просування бренду.
- Етапи просування бренду в соціальних мережах.
- Результати інтернет-брендингу
Формат навчання: онлайн.
Тривалість курсу 48 академічних годин.
Заявки приймаються до 06.11.2021 року.
Курс планується в рамках компоненту «Посилення національних і регіональних механізмів побудови адаптивної, підзвітної та економічно ефективної системи протидії та запобігання насильству за ознакою статі», що реалізується МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» за підтримки Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні
Коментарі