Якщо говорити про взаємодію влади з громадянами, соціальні мережі створюють платформу для культури прозорості у діяльності установи, спільного доступу та співпраці. Читачі можуть залишати коментарі під дописами, показуючи так їхню значущість або ж виражаючи свої погляди. Соціальні мережі дозволяють користувачам, не виходячи з дому, швидко отримати відповіді на свої запитання. Такий формат комунікації забезпечує зворотний зв’язок з аудиторією. Що є безумовним плюсом. 

То ж, як правильно владі побудувати комунікацію з громадянами в соцмережах, щоб це було ефективно?

Ірина Семенова, засновниця PR-агенції Semenova Media та  журналістка з 12-річним стажем роботи, під час вебінару “Як вести комунікацію владі в соціальних мережах?” відповість на запитання:

  • комунікація в період пандемії: як соцмережі можуть замінити особисті прийоми громадян;
  • дослідження громадської думки: як сторінку міського голови перетворити на майданчик для обговорення важливих для міста подій і проєктів;
  • реакція на критику: що варто і чого не варто робити у відповідь на інформаційні провокації;
  • комунікація в передвиборчий період: можливості й “підводні” камені;
  • поради прессекретарям-початківцям: як зберегти репутацію і не з’їхати з глузду;
  • публічність влади: плюси і загрози.

ДАТА: 11 серпня

ЧАС: 16:00-17:30

МІСЦЕ: онлайн-платформа ZOOM (посилання буде надіслане зареєстрованим учасникам).

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ можна за посиланням: https://cutt.ly/6QkNMBX 

Довідка. Заходи відбуваються в рамках проєкту “Задай курс владі”, що підтримується Національним Демократичним Інститутом (NDI).Примітка. Місія «Активної Громади»: досягти добробуту через демократичний розвиток громад України. Мета на 2025 рік: активізувати та залучити щонайменше 1% громадян до участі у прийнятті рішень та просуванні реформ в Україні на системній основі для добробуту в громадах України. Ініціатива створена в межах діяльності.