Електронний обмін документами відбувається швидко, без витрат на папір, друк, кур’єрів, а автоматичний пошук по будь-яким запитам прискорює роботу і безпосередньо впливає на продуктивність праці. Можна ще довго перераховувати всі його корисні властивості, та й навряд чи хтось сумнівається в його зручності. Зазвичай єдине, що заважає використовувати у себе в організації Електронний документообіг так це відсутність відповідних знань.
Їх ви отримаєте в четвер о 17:00 від юристки компанії “Олексій Пуха і партнери” Альони Коротич під час вебінару “Електронний документообіг: що організації потрібно зробити для впровадження?”.
Обговоримо такі питання:
1. Перехід організації на електронний документообіг.
2. Електронний цифровий підпис для організації.
Реєстрація:
Зареєструватись та поставити попередні запитання до експертів: https://cutt.ly/DnGEhCT
Формат:
Вебінар відбудеться на платформі Zoom, куди ви можете долучитись за лінком: https://cutt.ly/dnGETmn
До зустрічі!
Діяльність Pro Bono Lab реалізується спільно з експертами міжнародної організації PILnet, ZMINA.Центр прав людини та ІРЦ “Правовий простір”, за підтримки Міжнародного фонду ”Відродження”.
Коментарі