bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Як робити круті медіа кампанії: онлайн воркшоп

Цікавишся сферою комунікацій і прагнеш отримати цінний досвід? Маєш активну громадянську позицію та мрієш навчитися поширювати свої ідеї? Тоді долучайся до нашого воркшопу! 
 
Ми розглянемо теорію медіа кампаній, обговоримо приклади успішних і не дуже кампаній на соціальні теми, а також попрацюємо у групах над власними ідеями. Можливо, саме твої креативні розробки стануть основою загальнонаціональної інформаційної кампанії. 
 
Спікерка події — Ольга Малиш, керівниця агенції Friends of Brands.
 
Ми шукаємо активну молодь та молодь з-поміж переселенців віком від 19 до 29 років, яка проживає у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській чи Харківській області.
 
Ти можеш бути член_киня Рад ВПО, молодіжних центрів, молодіжної консультативної ради, амбасадор_ки СИЛА — Єднання через спільні дії мооді, працювати в органах місцевого самоврядування або представляти інтереси переселенців зі своєї громади.
 
Якщо все це саме про тебе, то поспіши заповнити анкету за посиланням
http://mediaworkshop.tilda.ws/
 
Дедлайн 7 травня 2021 року.
 
Ця подія стала можливою в рамках програми СИЛА, що впроваджується IREX разом з благодійним фондом “Стабілізейшен Суппорт Сервісез” та за підтримки Державного департаменту США.

Контакти

  • mediaworkshop.tilda.ws
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.