bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

«Посилення молодіжної соціальної роботи Caritas-Spes в Україні»
26.04.2021

Карітас-Спес Україна” запрошує молодь, віком від 18 до 25 років на онлайн тренінг з лідерства “Запалюй життя”.

Ми готуємо молодих професіоналів для роботи з дітьми та молоддю в центрах відпочинку «Карітас-Спес», в світлицях та в парафіях РКЦ.

Місія популяризує молодіжний волонтерський рух в Україні.

Передбачений формат навчань: 6 онлайн зустрічей (12, 14, 17, 19, 21, 24 травня) по 3,5 години (від 13.00 до 16.30) з професійною командою тренерів.

Теми, які включені в навчання:

  • Я-ідентичність. Природа лідерства.
  • Побудова команди. Внутрішня комунікація.
  • Зовнішня комунікація. Соціальні мережі. Професійний бренд. Взаємодія зі стейкхолдерами.
  • Турбота про себе та інших: як зберегти власний психологічний добробут та підтримати колег.
  • Згуртування команди. Методи групової динаміки. Сталість команд.
  • Алгоритм створення соціальних заходів. Як реалізовувати заходи в онлайн форматі.

Структура:

  • Онлайн зустрічі – 21 год. Заняття проходитимуть на платформі Zoom. Плануємо почати з 12 травня та зустрічатись 2 рази на тиждень. Тривалість занять 3,5 год (1,5 год+15 хв перерва+1,5 або 2 год). Графік зустрічей з 13 до 16.30
  • Учасники матимуть невеликі домашні завдання по рефлексії чи груповій роботі (9 годин роботи сумарно).

Реєстрація за посиланням: 

https://bit.ly/3mRnYNU

Збір заявок триває до 18:00 07.05. 2021 року.

Після закінчення тренінгів учасники отримають сертифікати. Найкращі будуть запрошені до команди «Карітас-Спес Україна».

Попередня програма онлайн зустрічей:

Дата та час

Зміст

Тренер

 

12.05

13:00-16:30

Знайомство учасників.

Я-ідентичність. Природа лідерства. Лідер vs Менеджер. Персональний бренд лідера

Що таке ідентичність та які чинники впливають на її формування? Особистісний та соціальний рівні ідентичності. Як зберегти власну ідентичність у добу глобалізації?

Феномен та природа лідерства. Чи/чим відрізняється лідер від менеджера та чи має менеджер бути лідером, а лідер – менеджером.

Стратегії формування  персонального бренду. Практики, які допомагають людині знайти необхідні ресурси для формування бренду лідера.

Марина Поліщук

Інна Канюка

 
 

14.05

13:00-16:30

Побудова команди. Внутрішня комунікація. Конфлікти

 

Що таке команда? Як відбувається процес командоутворення та які існують інструменти для розвитку згуртованої та ефективної команди.

Чому комунікація всередині організації є важливою та які існують практики для їх покращення?

Конфлікти в організаціях - це добре чи погано? Чи має конфлікт свою структуру та які  існують стратегії вирішення конфліктів? Приклади конфліктних ситуацій та способів їх вирішення.

 

 

Інна Канюка

Христина Гиренко

 
 

17.05

13:00-16:30

Зовнішня комунікація та робота зі стейкхолдерами. Соціальні мережі та побудова власного бренду.

Навіщо нам соціальні медіа «Ви – це медіа».

Як влаштовані соціальні мережі

Онлайн ми також мусимо бути людьми. Тone of voice та сторітелінг

Як знайти “своїх”. Про портрет цільової аудиторії. Про відмінність соціальних мереж

Дмитро Тищенко

 

19.05

13:00-16:30

Турбота про себе та інших: як зберегти власний психологічний добробут та підтримати інших

Як турбота про себе впливає на особисте життя, професійну продуктивність та здатність допомагати іншим

Фахова допомога – в яких випадках та до кого звертатись, як розуміти якість фахівців та відстежувати результати

Як розпізнати складнощі та надати першу підтримку близьким та колегам

Як дбати одне про одного у команді

 

 

 

Вікторія Горбунова

 

21.05

13:00-16:30

Інструменти для розвитку згуртованої та ефективної волонтерської команди

Етапи розвитку волонтерської спільноти: спільний аналіз сильних і слабких сторін

Розробка цілей та пошук тактик для розвитку волонтерської спільноти

Створення мотиваційного середовища в нашій команді  Піраміда залучення - як розвинути волонтерів-лідерів

Денис Цуцаєв

 

24.05

13:00-16:30

Алгоритм створення соціальних заходів. Як реалізовувати заходи в онлайн форматі.

В чому суперсила проєктів соціальної дії: як їх адаптувати до онлайну?

Про натхнення та креатив, який можна повторити

Картувальні проєкти: мистецтво даних + користь для людей Огляд і знайомство з  інструментом Google My Maps.

Як через картування залучати людей до аналізу проблем, створення спільного продукту, до прийняття рішень

Вчимося створювати комікс-історію чи сторіборд за допомогою Canva про молодіжну ініціативу чи проєкт своєї громади r

Tam Yard: прості кроки для створення яскравих ефірів соціальної дії, власних медіа та комунікаційних майданчиків

Ірина Ткаченко

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.