Кому і для чого варто пройти курс з комплаєнсу?
З метою формування прозорого бізнес-середовища і поширення у суспільстві знань та навичок у роботі з відкритими даними YouControl запустив унікальний безкоштовний освітній проєкт – курс “Комплаєнс”. Навчальна програма вчить знаходити надійних бізнес-партнерів, уникати економічних ризиків і використовувати можливості відкритих джерел даних на повну.
Курс буде цікавим комплаєнс-менеджерам, юристам, аудиторам, бухгалтерам, керівникам компаній, менеджерам ЗЕД, кадровим спеціалістам, закупівельникам для формування базового уявлення про комплаєнс. Програмою вже встигли скористатися майже 8 тисячспеціалістів та студентів вишів.
З чого складається курс?
Кожного тижня курс поповнюється новими уроками. На сьогодні “Комплаєнс” складається з 26 унікальних уроків в текстовій формі. Також деякі уроки підтримують відеоформат і проходять у вигляді інтерактивної навчальної гри: формат запитання-відповідь.
Наразі програма курсу допомагає дізнатися про:
Уроки курсу підготували вже порядка 20 експертів: українські та міжнародні спеціалісти з різних компаній та установ, коплаєнс-офіцери, керівники профільних напрямків. Програма складається з теоретичного та практичного модуля. Уроки від іноземних спеціалістів винесені в окремий блок. Фінальний етап кожного заняття для зареєстрованих користувачів системи YouControl – оцінка отриманих знань та проходження тестування. У ньому містяться питання і завдання по темі уроку.
Як пройти курс?
Для проходження курсу варто зареєструватись. Користувач системи може власноруч обирати кількість і послідовність проходження занять. Курс побудований таким чином, що можна “подорожувати” від уроку до уроку, орієнтуючись на власну мапу потреб і побажань. А функція реєстрації в системі дає можливість проходити тести та вчасно дізнатися про появу нового уроку: на мейл користувача приходить сповіщення про появу нового заняття.
Довідка: що таке комплаєнс?
Комплаєнс(англ. compliance) - це відповідність певним законам, вимогам або нормам. Під поняттям розуміють дотримання належних стандартів поведінки на ринку, справедливе ставлення до клієнтів, управління конфліктами інтересів та дотримання законодавства у сфері господарської діяльності.
До сфери комплаєнса відноситься:
- протидія легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом, і фінансуванню тероризму;
- розробка документів і процедур, що забезпечують відповідність діяльності компанії з чинним законодавством;
- захист інформаційних потоків, протидія шахрайству і корупції, встановлення етичних норм поведінки співробітників тощо.
Коментарі