Суспільно важливі проєкти потребують особливого представлення та комунікації. Як визначити медіа, яких точно зацікавить ваша тема, та як переконати журналістів, що історія, яку ви хочете розповісти, є цінною? Відповіді на ці та інші питання знайдете на медіатренінгу від Pro Bono Club Ukraine та PBN H+K Strategies 22-го квітня о 15:00.
В програмі:
● український постковідний медіаладшафт: визначення релевантних медіа для налагодження співпраці,
● медіапітчинг: як зацікавити журналістів та чого варто уникати у комунікації з ними,
● “усі слова були уже чиїмись”: як актуалізувати тему, про яку, здається, сказано вже все,
● інші теми (за запитом).
Медіатреніг складатиметься з лекції та практичної частини, у рамках якої розглядатимемо реальні кейси. Працюємо в онлайн-форматі в ZOOM.
Про спікера:
Євгеній Качалін очолює практику комунікацій в галузі ІТ та споживчих товарів в українському офісі PBN H+K Strategies. Має понад 20 років досвіду роботи у сфері зв’язків із ЗМІ та корпоративних комунікацій для міжнародних та місцевих компаній, а також міжнародних проєктів, що фінансуються донорами. Євгеній є досвідченим тренером та проводить тренінги з медіа-комунікацій, публічних виступів та кризових комунікацій для численних клієнтів. Клієнтське портфоліо включає такі компанії як Google, Uber, Nielsen, life:), Henkel, LG Electronics, Sony Ericsson, Ciklum та інші.
До участі запрошуються комунікаційники ГО, БО та МО (по одному представнику/-ці від організації). Кількість учасників обмежена.
Тренінг проводиться на засадах pro bono(інтелектуальне волонтерство задля суспільного блага). Саме тому представники(ці) громсектору та соціальних підприємств мають змогу взяти участь безкоштовно.
Коментарі