Чи замислювалися ви над тим, що розважальний контент - це плідне підґрунтя для закріплення стереотипів у суспільстві?
Ми поступово починаємо звикати до того, що новини та факти, які розповсюджують у медіа треба перевіряти. Проте, коли мова заходить про гумор, ця наша здатність кудись зникає.
З одного боку, ми ж заходимо скролити меми не заради того, щоб їх аналізувати, а просто щоб розважитись.
Проте, з іншого, коли знову побачите “кумедну картинку”, спробуйте замислитися, чи не підкріплює вона стереотипи про стать, расу, сексуальну орієнтацію, національність тощо?
На тренінгу “Мова ворожнечі в мемах” наша спікерка Ганна Старкова — доцентка кафедри управління соціальними комунікації ХНЕУ ім. С. Кузнеця, експертка УКФ з аудіовізуального мистецтва та тренерка з медіаграмотності — розповість більш детально про те, як ми не помічаємо очевидні стереотипи у мемчиках та про те, як не просто скролити, а й думати.
Хочете розібратися у цій темі більше? Посилання на реєстрацію: https://forms.gle/v9mE5EKuGpxRDQvSA
Коментарі