Міжнародна організація «Інститут висвітлення війни та миру» (Institute for War and Peace Reporting) запрошує громадські організації, які співпрацювали з IWPR протягом 2016-2020 років, подати заявки на участь у третій серії із 13 інтерактивних вебінарів для громадських організацій «Інструменти комунікації: соцмережі, просування, відеоконтент», які проходитимуть щовівторка і щочетверга з 10-00 до 12-00, починаючи з 19 січня 2021 року.
Розклад вебінарів (детальну програму і інформацію про тренерів дивіться нижче):
19 січня вівторок 10.00-12.00 Бренд ГО і його монетизація. Компоненти бренду, точки дотику з ЦА. Донати, патреон, мерч– Анастасія Борема
21 січня четвер 10.00-12.00 Соцмережі для ГО – особливості – Олена Дуб
26 січня вівторок 10.00-12.00 Креативний контент для соцмереж ГО –Олена Дуб
28 січня четвер 10.00-12.00 Сторітелінг у соцмережах – Олена Дуб
2 лютого вівторок 10.00-12.00 Робота з аудиторією в соцмережах та просування– Олена Дуб
4 лютого четвер 10.00-12.00 SMM для ГО. Ч1. 11 речей, які не варто робити у фейсбуці
Ключове про ютуб. Для чого брендам Інстаграм, Телеграм і ТікТок. Алгоритм просування матеріалу. Взаємодія редакції та SMM-відділу – Анастасія Борема
9 лютого вівторок 10.00-12.00 SMM для ГО. Ч2. Ігрові формати. Мейл-розсилки. Експерименти в офлайні. Інструменти для smm-ників. Сайт і основи SEO. Базовепро рекламу в фейсбук і інстаграм. Аналіз і поради для сторінок колег. Практичне завдання по роботі з відео – Анастасія Борема
11 лютого четвер 10.00-12.00 Онлайн-події та прямі ефіри в соцмережах – Олена Дуб
16 лютого вівторок 0.00-12.00 Заходимо до YouTube – Кирило Євсеєв
18 лютого четвер 10.00-12.00 Кейси що надихають. Розбір каналів які досягли успіхів та
ситуації з каналами учасників – Кирило Євсеєв
23 лютого вівторок 10.00-12.00 Як зробити аби ваші відео безкоштовно знайшли тисячі людей – Кирило Євсеєв
25 лютого четвер 10.00-12.00 «Изнанка» YouTube, аналіз роботи каналу через Analytics
– Кирило Євсеєв
2 березня вівторок 10.00-12.00 Як просувати канал та не порушувати правила YouTube
– Кирило Євсеєв
Кількість учасників інтерактивних вебінарів обмежена (15 осіб), а відеозаписи вебінарів будуть доступні певний час лише для учасників та їх колег з тих самих організацій. Група учасників вебінарів формується на конкурсних засадах. Перевага у відборі на третю серію вебінарів буде надана в першу чергу тим, хто брав участь у попредніх серіях вебінарів IWPR “Комунікація для громадськиї організацій» у 2020 році, і представникам грантоотримувачів проекту IWPR та їх партнерів, а потім іншим мотивованим заявникам, які співпрацювали з проектом IWPR протягом 2016-2020 років. Ми заохочуємо участь одного і того самого співробітника ГО в усіх 13 вебінарах – сертифікат про проходження курсу отримають ті, хто особисто відвідає щойнаменше 10 вебінарів і виконає всі домашні завдання.
Подати заявку на вебінари можна ТУТ до 12 січня 2021 року включно. Організатори повідомлять запрошених учасників про участь не пізніше 14 січня 2021 року. Запитання просимо надсилати на адресу [email protected].
Вебінари відбуваються в рамках проекту, який виконує Інститут висвітлення війни та миру (IWPR) в Україні у 2018-2021 рр. за підтримки Міністерства закордонних справ Королівства Норвегії. Одна із цілей даного проекту – зміцнення системи громадського контролю з боку громадянського суспільства та медіа, протидія та запобігання корупції, посилення діалогу між експертами, медіа, ОГС та можновладцями, покращення інформування громадськості, залучення громадян до розвитку місцевої громади, громадський моніторинг та контроль діяльності влади й публічних фінансів, моніторинг та висвітлення реформ, що мають регіональне втілення.
Про IWPR:
Інститут висвітлення війни та миру (IWPR) – це міжнародна некомерційна організація з головними офісами в Лондоні, Вашингтоні та Амстердамі, що працює зі ЗМІ та громадянським суспільством задля покращення ситуації у майже трьох десятках країн світу, які перебувають в умовах кризи, конфлікту чи трансформації. IWPR працює в Україні з 2014 року.
Вебінари проводитимуть:
Анастасія Борема має 6 років досвіду в комунікаціях, з них 5 - у сфері громадських організацій. Розкрутила Bihus.Info з 11 тисяч підписників на фейсбуці та 13 тисяч на ютубі до 340 і 330 тисяч підписників відповідно. Консультує ГО і редакції як просувати свій бренд з мінімальними ресурсами і ефективно використовувати соцмережі для залучення аудиторії. Знає, як змусити досвідчену редакцію знімати сторіз і бекстейджі, а серйозні теми адаптувати у легкі формати. Поділиться секретами SMM в розслідувальних (і не лише) редакціях, а також розповість як журналістці/у ефективно співпрацювати з SMM-никами та SMM-ницями.
Олена Дуб, журналістка, редакторка, тренерка. Керівниця відділу соцмереж видання “Крим.Реалії” (“Радіо Свобода”) у 2015-2020рр. Закінчила факультет журналістики Львівського національного університету ім. І. Франка. У медіа - з 2001 року. Працювала у виданнях «Львівська газета», «Поступ», «Україна молода», «Газета по-київськи», співпрацювала з газетою «День», Інститутом масової інформації (ІМІ), має досвід роботи на радіо і ТБ.
Координувала проект “Київ без тютюнового диму” (ЦЕДЕМ), результатом якого стало прийняття в Україні законодавства про повну заборону куріння у кафе, барах і ресторанах. Працювала у благодійному фонді “Розвиток України”. Лекторка Lviv Media Forum, Форумів розвитку громадянського суспільства та ін.
Співзасновниця спільноти “SMM Talks for NGO & Media”, що об’єднує digital-фахівців українських НГО та медіа. Входить до мережі Digital Communications Network. Є тренеркою для громадських організацій та редакцій України, Білорусі, Латвії. Співпрацює як консультантка з Internews і Thomson Reuters Foundation.
Кирило Євсеєв, YouTube фахівець, автор каналу “Як знімати відео» (90+ тис підписників), розвиває десятки ютуб каналів клієнтів. Професійний журналіст, в минулому директор регіонального інформаційного агентства, спеціальний кореспондент “Новий канал”, “Інтер”, більше 10 років в новинах. Кандидат політичних наук.
Програма курсу IWPR«Інструменти комунікації для громадських організацій:соцмережі, просування, відеоконтент»
19 січня, вівторок, 10.00 – 12.00 Бренд ГО і його монетизація. Компоненти бренду, точки дотику з ЦА. Донати, патреон, мерч –Анастасія Борема
21 січня, четвер, 10.00 – 12.00 Соцмережі для громадських організацій – особливості – Олена Дуб
26 січня, вівторок, 10.00 – 12.00 Креативний контент для соцмереж громадської організації –Дуб
28 січня, четвер, 10.00 – 12.00 Сторітелінг у соцмережах – Олена Дуб
2 лютого, вівторок, 10.00 – 12.00 Робота з аудиторією в соцмережах та просування – Олена Дуб
4 лютого, четвер, 10.00 – 12.00 SMM для ГО. Ч1. 11 речей, які не варто робити у фейсбуці. Ключове про ютуб. Для чого брендам Інстаграм, Телеграм і ТікТок. Алгоритм просування матеріалу. Взаємодія редакції та SMM-відділу – Анастасія Борема
9 лютого, вівторок, 10.00 – 12.00 SMM для ГО. Ч2. Ігрові формати. Мейл-розсилки. Експерименти в офлайні. Інструменти для smm-ників. Сайт і основи SEO. Базове про реклама в фейсбук і інстаграм. Аналіз і поради для сторінок колег. Практичне завдання по роботі з відео – Борема
11 лютого, четвер, 10.00 – 12.00 Онлайн-події та прямі ефіри в соцмережах – Олена Дуб
16 лютого, вівторок, 10.00 – 12.00 Заходимо до YouTube – Кирило Євсеєв
Домашнє завдання – проаналізувати 5 каналів які найбільше подобаються учаснику по темі, на яку він хоче вести свій канал. Зробити презентацію із представленням сильних сторін каналів свого жанру. Розібрати теми, стиль поводження, монтаж, оформлення картинок каналу.
18 лютого, четвер, 10.00 – 12.00 Кейси що надихають. Розбір каналів які досягли успіхів та ситуації з каналами учасників – Кирило Євсеєв
Домашнє завдання – сформувати контент план свого каналу на наступні 20 відео.
23 лютого, вівторок, 10.00 – 12.00 Як зробити аби ваші відео безкоштовно знайшли тисячі людей. – Кирило Євсеєв
25 лютого, четвер, 10.00 – 12.00 «Ізнанка» YouTube, аналіз роботи каналу через Analytics –Євсеєв
2 березня, вівторок, 10.00 – 12.00 Як просувати канал та не порушувати правила YouTube – Євсеєв
Коментарі