Відеокурс складається з 5 відео, які розкривають важливі для культурних інституцій та окремих проєктів теми. Навколо криза – як зберегти команду та інституцію? Чому не виходить налаштувати ефективну роботу онлайн? Як не втратити постійних клієнтів та привабити нові аудиторії до вашого продукту? Втомилися шукати партнерів – як знайти дійсно тих, кому не байдуже?
Дмитро Деркач, співзасновник Планета Кіно — «Хто платить вам зарплатню? Сервіс як основа довготривалих відносин»
Олеся Островська-Люта, генеральна директорка Мистецького арсеналу — «Як управляти державною інституцією в умовах кризи?»
Олександра Ковальчук, заступниця директора з розвитку Одеського художнього музею — «10 кроків до сталості, доступні кожному музею»
Ольга Балашова, культурна менеджерка — «Чому колаборації важливі?»
Володимир Шейко, генеральний директор Українського інституту — «Чи можна оцифрувати державну інституцію?»
Пройти курс та отримати додаткові матеріали можна на сайті https://cult.market/site/guideline
Проєкт «Гіпермаркет культури» та навчальний гайдлайн створено та розроблено командою Port.agency за підтримки Європейського Союзу за програмою Дім Європи.
Коментарі