Для кожного бізнесу важливо розуміти, хто є його клієнтами і як правильно з ними комунікувати. Не варто працювати для всіх. Важливо розуміти потреби своєї цільової аудиторії та власні можливості їх вирішення. Для цього використовується сегментація. Власне, застосовуючи принцип вибору цільової аудиторії, ми визначаємо, з ким хочемо працювати, для кого створюємо товари/послуги. Правильне виділення ринкового сегменту – половина комерційного успіху.
26 листопада в рамках «ЕСТАФЕТИ ДОСВІДУ – 10 РЕГІОНІВ УКРАЇНИ» відбудеться онлайн-захід Рішення для бізнесу: Критерії сегментації. Як знайти свого клієнта? На заході ми поговоримо про те, як правильно вибрати сегмент необхідний саме для Вас і правильно визначати точки болю та потреби клієнта.
Насичена та динамічна програма включає:
Коли: 26 листопада.
Де: Онлайн-платформа ZOOM.
Для кого: для підприємців та лідерів бізнес-об’єднань.
Зустріч відбудеться за участі представників бізнесу та бізнес-об’єднань Кременчука.
Проект орієнтований на обмін досвідом, налагодження контактів та співпраці з представниками бізнесу та бізнес-об’єднань різних регіонів країни. Онлайн-захід відбудеться за участю підприємців та бізнес-асоціацій Кременчука.
Подія відбувається в рамках ініціативи «Ефективні бізнес-об’єднання – спроможний бізнес – сильна країна», що реалізовується ГО Клуб Ділових Людей Україна за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ).
Партнери заходу: Громадська організація “Інша Жінка” та Полтавська організація бізнесу.
Участь безкоштовна за умови реєстрації.
Реєструйтесь за посиланням та приєднуйтесь до участі, щоб разом розвивати український бізнес!
Коментарі