Ключові питання семінару:
• Схема функціонування ринку. Характеристика сучасного ринку.
• Маркетинг, його мета та завдання.
• Процес маркетингового дослідження та основні завдання.
• Первинний та вторинний збір необхідної інформації.
• Методи дослідження: опитування, спостереження, фокус-група, експеримент тощо.
Тренери Руслан Бельтюков - досвід у сфері управління понад 20 років, пройшов шлях від рекламного агента до директора рекламного холдингу (8 підприємств).
Михайло Чорний - голова громадської організації “Аналітично-інформаційний центр стратегічного розвитку суспільства”.
Захід проводяться Тернопільською обласною державною адміністрацією в рамках реалізації Проєкту регіонального розвитку ,,Створення мережі об’єктів інфраструктури підтримки підприємництва у Тернопільській області”, який реалізується за рахунок коштів державного бюджету, отриманих від Європейського Союзу.”
Участь у тренінгу безкоштовна. Кожен слухач після проходження тренінгу отримає відповідний сертифікат.
Дата і час: 3-4 листопада, о 15.-18.00
Коментарі