Програма курсу складається з 18 інтенсивних онлайн-модулів та охоплює наступні теми:
- Стратегія поведінки власника чи керівника у період рецесії та економічної кризи.
- Правильна бізнес-модель: як масштабувати бізнес в умовах кризи.
- Як реагувати власникам малого бізнесу на зовнішнє середовище.
- Як організувати систему комунікації з клієнтами в компанії під час кризи?
- Система управління фінансами в період рецесії.
- Як створити систему збуту під час кризи?
- Стратегія залучення трудових ресурсів в період карантину і в перші місяці економічної кризи.
- Короткі рішення власника під час кризи 2020: головні лайфхаки.
- Стратегія конкурентного посередництва: як зберегти маржинальність бізнесу та розвиватись у час кризи.
- Формування цілісного обрису бізнес-системи із урахуванням трендів розвитку бізнесу – 2025.
- Маркетингова стратегія в умовах кризи та рецесії.
- Унікальна торгова пропозиція. Правила створення та вивід на ринок власного бренду.
- Управління проектами в умовах багатозадачності. Делегування повноважень і контроль виконання.
- Процеси і процесне управління бізнесу в умовах кризи.
- Людські ресурси та їх ефективний розподіл.
- Корпоративна культура організації та її складові.
- Елементи бізнес-статистики та прийняття рішень на основі фінансових показників.
- Оптимізована процесна структура бізнес-моделі Остервальдера, застосування на практиці основних елементів системи.
Тренери:
Реєстрація відкрита до 11 жовтня та доступна за посиланням: https://bit.ly/36goMpo
Старт навчання - 13 жовтня 2020 року.
Дізнатися детальніше про проект: https://bit.ly/3mWWoys
Після завершення навчання слухачі курсу отримають сертифікат.
Аби дізнатися деталі, Ви можете звернутися за телефоном: 098 74 69 497 (Олег) або надіслати запит на пошту [email protected]
Проєкт реалізується в рамках Регіональної програми розвитку малого і середнього підприємництва в Донецькій області на 2019-2020 роки.
Коментарі