5 та 20 березня 2010 року відбулися два тренінги для проектної команди та волонтерів, які реалізовують проект «Львів дітям». Ця ідея підтримана РЦ ГУРТ в рамках реалізації проекту «Посилення ролі громадянського суспільства в захисті прав дітей» здійснюється Ресурсним центром ГУРТ у партнерстві з Молодіжним інноваційним центром «Медіа-М» та Представництвом благодійної організації «Кожній дитині» в Україні за фінансування Європейської комісії .
Під час тренінгів учасники могли познайомитися із етикою, правилами, методиками в роботі із телефонною службою, познайомилися із основними правилами у роботі із базами даних. Особливістю навчання була участь канадського експерта з програм опіки дітьми – Джуді Гю. Джуді розказала про канадський досвід та познайомила із подібними службами, які працюють в підтримку інших соціальних груп (корінне населення (first nation), жінки у складних життєвих обставинах). Під час навчань одна із працівниць комерційного кол-центру розповіла про завдання операторів та їхню етику у спілкуванні та у вирішенніі проблем. Учасники зрозуміли основну різницю між проектом інформаційно-довідкової служби та комерційним кол-центром.
Основною різницею є те, що телефонну довідкову службу слід готувати із залученням громади, суспільних організацій, тоді служба буде спрямована і на громаду, і на її розвиток.
Коментарі