На вебінарі розглянуть різні етапи залучення, які повинна зробити організація, аби бути зрозумілими для людей та надихнути їх на спільну дію.
7% громадян регулярно відвідує зустрічі в своїй громаді і лише 4% громадян бере активну участь у активностях громадських організацій (згідно опитування USAID/ENGAGE щодо громадянської залученості за 2019 р.). Про що вам говорять ці дані? Про неактивність українців чи про низьку спроможність організацій залучати та об’єднувати людей навколо своїх місій?
Як кажуть мудрі люди, ми не в силі змінити інших, але в силі змінити себе. Тому на вебінарі ми не будемо розбирати, як активувати людей, а подивимося на різні етапи залучення, які повинна зробити організація, аби бути зрозумілими для людей та надихнути їх на спільну дію.
Під час вебінару ви зможете:
Дата та час вебінару: 30 січня, 19:00
Тривалість: 1,5 години
Участь: вільна за умови попередньої реєстрації до 12:00 30 січня
Реєстрація: http://bit.ly/2tKQg5w
Проводить вебінар:
Денис Цуцаєв - спеціаліст із залучення, має 10-річний досвід координації мережі волонтерських команд в Greenpeace Греції та організації креативних акцій та активностей, співзасновник ініціативи якісного залучення “Makitra”, разом з якою досліджував залучення в 12 країнах Європи та Азії, автор методики “Колесо залучення”.
Коментарі