Тільки два дні разом з віденською освітною організацією Global School for Social Leaders розберемо як працює соціальний бізнес та створимо бренд-стратегію для фандрейзингу коштів на соціальні проекти/соціальні підприємства/civic tech.
Нікого вже не здивуєш професією підприємця, а от як воно заробляти гроші і бути соціальним підприємцем, щодня робити важливі соціальні зміни?
Тільки два дні разом з віденською організацією Global School for Social Leaders розберемо як працює соціальний бізнес та створимо бренд-стратегію для фандрейзингу коштів на соціальні проекти/соціальні підприємства/civic tech.
Що буде:
Спікер:
Roberto A. Arrucha (Австрія) — імпакт-інвестор, що підтримав понад 10 соціальних стартапів у 6 країнах світу; фаундер та директор в The Social Innovation Hub, директор освітньої організації Global School for Social Leaders; ментор та консультант у роботі з соціальними підприємцями, некомерційними організаціями й громадами.
Модераторка:
Alina Bocharnikova (Україна) — координаторка з розвитку соціального підприємництва у Future Development Agency, тренерка та консультантка з соціального підприємництва.
У результаті тренінгу учасники отримають:
Буде цікаво: стартаперам, інноваторам, соціальним підприємцям, імпакт-мейкерам, проектним менеджерам та фандрайзерам некомерційних організацій.
Мова заходу: англійська
Коли: 22-23 вересня, 10:00-19:00
Де: 1991 Civic Tech Center, вул. Мечникова 2, БЦ Парус (18 поверх)
Є лише 20 місць, тому не баріться: http://bit.ly/brandstrategyforfund
Коментарі