Академія праці, соціальних відносин і туризму (Київ) запрошує осіб з інвалідністю пройти навчання за магістерською програмою «Фінансування стартап-бізнесу» за кошти Фонду соціального захисту інвалідів. Дедлайн - 30 червня 2019 року.
Світ стрімко змінюється, бізнес трансформується у новий стартап-формат. Стартапи - молоді амбіційні компанії, що не лише пропонують споживачам інноваційні цікаві продукти, а швидко адаптуються до змін, активно розширюють свою присутність на нових ринках та ефективно залучають кошти інвесторів.
Програма адресована тим, для кого актуальна хоча б одна з перелічених життєвих ситуацій:
- Наявний інтерес до тематики стартапів та бізнесу.
- Бажання оволодіти новою сучасною професією.
- Наявність мрії про власний бізнес.
- Наявність ідеї щодо бізнесу при нестачі знань, як довести її до стадії проекту, який можна презентувати інвесторам.
- Бажання працювати у класній команді стартаперів, при відсутності потрібних знань та навичок.
- Наявність вищої освіти, при роботі не за спеціальністю.
- Невдалі пошуки себе, нерозуміння своїх талантів та покликання.
- Відсутність знань у фінансах та бажання, щоб хтось просто та зрозуміло навчив, як ними управляти.
- Наявність економічної освіти, можливо й роботи за фахом, але з потребою у “свіжих” актуальних знаннях, щоб досягти нових висот.
Учасники Проекту “Вір у себе!” отримають диплом магістра за спеціальністю “Фінанси, банківська справа і страхування” за інноваційною програмою “Фінансування стартап-бізнесу”, а разом з ним - сучасні знання та навички для життя.
Команда бізнес-експертів Академії праці, соціальних відносин і туризму та Центру фінансової грамотності в рамках проекту для осіб з інвалідністю “Вір у себе!” розробила першу в Україні інноваційну магістерську програму “Фінансування стартап-бізнесу” за спеціальністю “Фінанси, банківська справа і страхування” тавже вдруге оголошує набір на програму.
Форма для реєстрації: https://forms.gle/3yb3tNH7NitrgfWBA
Дедлайн подання заявки - 30 чевня 2019 року.
Фінансові умови: безкоштовно для учасників проекту, навчання оплачуватиме Фонд соціального захисту інвалідів.
Вимоги до учасників проекту (всі три - обов’язкові):
- наявність диплома про вищу освіту (диплом бакалавра або диплом спеціаліста або диплом магістра) з будь-якої спеціальності.
- наявність інвалідності (офіційно визнаної) з можливістю навчання у вищих навчальних закладах (підтверджується відповідним записом/відміткою в індивідуальній програмі реабілітації);
- залежно від наявної у учасника освіти: 1) якщо маєте диплом бакалавра - сертифікат про складання ЗНО з англійської або спеціальна медична довідка, що звільняє від складання ЗНО; 2) якщо маєте диплом спеціаліста/ магістра - вступ без ЗНО.
- відповідальність та бажання навчатися.
Що буде вивчатися:
- Фінансовий менеджмент - як управляти фінансовими потоками бізнесу, забезпечуючи прибуткову діяльність?
- Ринок фінансових послуг – які фінансові послуги краще використовувати та робити це з користю?
- Управління фінансовою санацією – як вирішувати фінансові проблеми та виходити з кризи?
- Проектне фінансування – як шукати інвесторів для стартапу та будувати фінансову модель проекту?
- Стратегії продажів та маркетингу – як використовувати секрети маркетингу для монетизації бізнес-ідеї?
- Податковий менеджмент – яку форму бізнесу обрати, як і коли сплачувати податки, щоб не мати проблем?
- Краудфандинг – як назбирати кошти для проекту за допомогою колективного фінансування?
- Грантове фінансування - як писати успішні грантові заявки та отримувати гроші для бізнесу?
- Проектно-кошторисні розрахунки – як перетворити вашу супер ідею в конкретні цифри?
- Фінансування мікро- та малого бізнесу – як залучити кошти у невеликий бізнес
Яким буде навчання:
- заочна форма навчання. Тривалість - 1 рік 8 місяців. Формат сесій: жовтень-листопад 2019 (2 тижні), грудень 2019 (3 тижні), березень-квітень 2020 (1-2 тижні), січень- лютий 2021 - державний іспит, захист магістерської роботи.
- додатковий модуль “основи економіки та фінансів” для тих, хто не має економічної освіти;
- максимум практики, інноваційні підходи, залучення експертів бізнесу як гостьових лекторів;
- розробка власних проектів;
- наявність гуртожитку для іногородніх;
- індивідуальний підхід до кожного студента.
Контактна особа: Гуляєва Людмила, тел.050-411-48-12, [email protected]
Процедура:
1. Консультація з вузом та Фондом соціального захисту інвалідів.
2. Подача пакету документів на вступ до вузу у встановлені Правилами прийому строки (червень -липень 2019 року).
3. Складання вступних іспитів, зарахування у склад студентів (липень 2019 року).
3. Подача пакету документів у Фонд соціального захисту інвалідів (серпень 2019 року).
4. Отримання згоди Фонду, підписання договору про навчання (листопад-грудень 2019 року).
5. Навчання у вузі та отримання омріяного диплому. Оплату за навчання здійснює соціального захисту інвалідів.
Коментарі