InStaCo запрошує на вебінар «Документообіг онлайн: можливості, про які Ви ще не знали» 23 травня о 19.00.
Ви дізнаєтеся про нові можливості електронного документообігу та як можна заощадити час правника, менеджера, директора, бухгалтера та інших осіб, які залучені до процесу укладання договорів, за допомогою е-сервісів.
Під час онлайн-зустрічі будуть розкриті наступні питання:
1) зміни в професії юриста, менеджера, які залучені до процесу укладання договорів;
2) як поєднати паперовий та елекронний документообіг;
3) електронні докази;
4) основні принципи складання договорів;
5) упорядкування і зберігання документації.
Цей вебінар не для Вас, якщо:
1) Ви обожнюєте сканувати документи;
2) Ви обожнюєте нагадувати контрагентам повернути акт приймання-передачі;
3) У Вас вистачає часу на саморозвиток, спорт і особисте життя;
4) У Вас ідеальний порядок з документами, усі складені у відповідні папки,
5) Ви віддаєте перевагу “гужевому транспорту, а не автомобілю”.
У прямому ефірі спеціалісти компанії InStaCo допоможуть Вам по-новому поглянути на документообіг.
Краще один раз побачити та почути, аніж сто раз прочитати.
Участь в семінарі абсолютно безкоштовна, а отримані знання та досвід – безцінні.
Ви матимете можливість виграти приз від компанії InStaCo.
Посилання на реєстрацію на участь у вебінарі тут.
Коментарі
майбутнє за автоматизацією, потрібно адаптуватися, щоб бути конкурентним з людьми, а не роботами