На Prometheus стартує курс «Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами в локальному медіа “з нуля”». Курс містить багато корисної інформації з продажів взагалі та зі специфіки продажів у рекламному відділі медіа зокрема.
Як стати менеджером з реклами? Що входить до обов’язків працівника відділу реклами в медіакомпанії? Хто основні клієнти та як їх знаходити? Як визначати та розуміти цільову аудиторію? Як побудувати алгоритм роботи? Відповідь на всі ці питання ви знайдете в нашому курсі.
Цей курс буде корисний менеджерам з реклами, керівникам рекламних відділів, студентам, які пов’язують майбутню професію з рекламним бізнесом, та всім охочим набути ключові знання з позиціонування та побудови стратегії продажів.
Курс створено в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ», за ініціативи Офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні. Автор курсу Борис Родієвський, член Асоціації українських медіаконсультантів, працював у проектах підтримки регіональних медіа, Інституту розвитку регіональної преси, Інтерньюзу, Ради Європи, ОБСЄ.
Коментарі