bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Безкоштовні онлайн курси із дослідження аудиторії та медіа менеджменту
11.08.2017

Фундація  «Томсон» за підтримки Європейського Союзу, запрошує медіа спеціалістів на он-лайн курси з медіа менеджменту у період трансформації та дослідження аудиторії

Курси розроблені у рамках проекту «Голос місцевих ЗМІ»(http://regionalvoices.eu/uk/) на платформі EdCast, мають багато відео, інтерв’ю з редакторами провідних українських видань, вікторин, завдань. Ця інформація буде корисною як для досвідчених керівників ЗМІ так і для журналістів, які нещодавно у професії. Курси безкоштовні, доступні з 8-го серпня по 10 вересня, після здачі фінального завдання видається сертифікат.

 

«З огляду на медіа реформи, які відбуваються: становлення суспільного мовника та роздержавлення, існує серйозна потреба в досвіді як забезпечити успішну роботу ЗМІ без державної чи політичної підтримки», –  Девід Квін директор з розвитку фундації «Томсон». «Враховуючи більш як дворічний досвід з надання підтримки з виробництва контенту та бізнес консультацій для регіональних ЗМІ, ми розробили серію онлайн курсів, щоб надати інструменти, які б допомогли покращити економічну ситуацію в редакціях, тоді видання зможуть сфокусуватися на діяльності в інтересах громадськості, висвітлювати важливі соціальні теми, такі як інтеграцію вимушених переселенців та інші наслідки конфлікту.»

Хосам Ель Нагар, директор ТФ з інновацій та навчання, каже, що «Томсон» інвестував чимало часу на вироблення методології для онлайн навчання: «пішли місяці на дослідження перед тим як ми визначилися з платформою та форматом, чимало фахівців, а також журналістів з усього світу долучилося до тестування».

 

Ці курси пропонують не теоретичний підхід, а ґрунтуються на досвіді провідних українських та закордонних редакцій. «Ми з нетерпінням чекали запуску цього проекту, - каже Олена Садовнік, координатор «Голосу місцевих ЗМІ», для розроблення програм ми запросили інструкторів з британських ЗМІ, які раніше працювали в Україні, а також успішних українських медіа – менеджерів та консультантів як гостей курсу, щоб вони розповіли про те як організована робота у їх виданнях, що для їх працює, а що ні».

Курс з медіа менеджменту у період трансформації (https://thomsonfoundation.edcastcloud.com/learn/summer-2017-5382?locale=ru) консультантки фундації “Томсон” Зої Чарьз розкаже про основні принципи управління редакцією. Ви дізнаєтесь як правильно і продуктивно спілкуватися з вашою командою та аудиторією вашого ЗМІ, як і коли проводити ‘летючки’ і ‘планерки’, як знайти та обрати найсильніших кандидатів на нові вакансії, об’єктивно оцінити якість роботи ваших журналістів і технічного персоналу та провести поетапне навчання у період запуску нових форматів і переходу на нові платформи.  Запрошені лектори: Віталій Сич,  редактор журналу та сайту “Новое Время“, Ангеліна Карякіна, редактор новин Громадського, Віталій Голубєв, редактор видавничого дому “ОГО” розкажуть про стиль менеджменту, цінності та пріоритети в їх редакціях.

Курс із дослідження аудиторії ЗМІ (https://thomsonfoundation.edcastcloud.com/learn/summer-2017-5383?locale=ru), консультанта фундації, та аналітика даних Бі-Бі-Сі Анни Вісенс сформує ваше уявлення про кількісні та якісні дослідження, важливість дотримання репрезентативності та формату поставлених запитань. Ви навчитесь тлумачити основні параметри і показники аналітичних платформ «гугл аналітика» та Фейсбуку. Запрошені консультанти Анна Добривечір, Максим Саваневський та Дмитро Тужанський пояснять чому дослідження аудиторії важливе навіть для невеликих місцевих ЗМІ і як його проводити силами редакції.

Щоб зареєструватись на курс з:

  •  медіа менеджменту натисніть ТУТ (https://thomsonfoundation.edcastcloud.com/learn/summer-2017-5382?locale=ru)
  • дослідження аудиторії натисніть ТУТ (https://thomsonfoundation.edcastcloud.com/learn/summer-2017-5383?locale=ru)

До кінця серпня, фундація «Томсон» планує запустити ще два курси з журналістики на різних платформах Дебори Келлі, та один із зйомки з монтажу та редагування Ентоні Хедлі та Олександра Назарова. Слідкуйте за оголошеннями на сайті проекту www.regionalvoices.eu, або на фейсбук групі Голос місцевих ЗМІ

У випадку запитань пишіть на: [email protected]

ПРО ПРОЕКТ:

Голос місцевих ЗМІ: Професійні стандарти та етичні норми у висвітленні конфліктів” –це дворічний проект, що фінансується Європейським Союзом. Проект виконує медіа-консорціум на чолі з Фундацією Томсон. Проект має на меті допомогти відібраним незалежним ЗМІ із плануванням стратегії розвитку та бізнес моделі, щоб медіа могли більше часу приділяти висвітленню тематики переселенців та наслідків конфлікту.

www.regionalvoices.eu

Facebook: #ГолосМісцевихЗМІ

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.