ІІ модуль навчання – це дводенна сесія навчання під назвою «Курс з комунікації в нових медіа. Як привабити нові аудиторії».
Для чого це?
Інтернет-аудиторія постійно змінюється, стає більш вимогливою і потребує своїх підходів. Але вже сьогодні журналістам всіх типів медіа доводиться працювати з аудиторіями в Iнтернеті. Отже, потрібно розуміти, що і як ефективно доносити до своїх клієнтів.
Чому навчатимемося?
Пропонований навчальний курс розрахований на журналістів, редакторів, вмотивованих медіа-активістів щонайменше з базовим знанням блогосфери, соціальних мереж, твіттера і їх застосування. Модуль допоможе навчитися, як розширити аудиторію в онлайн-просторі, чим є ретранслятори сервісів, які інструменти використовувати, аби привабити нову аудиторію.
Хто може подаватися?
Запрошуються професійні журналісти і медіа-активісти, які працюють в Інтернеті (незалежно чи брали участь в І модулі). Кількість учасників – до 15 на один модуль.
Вересневі три сесії ІІ модулю відбудуться:
Київ - 26-27 вересня (субота неділя) Львів - 29-30 вересня (вівторок, середа) Донецьк - 3-4 жовтня (субота неділя)
УВАГА!
Незначна кількість учасників з інших областей можуть брати участь в конкурсі за умов самостійного забезпечення проїзду до місця проведення і проживання.
Умови:
Учасники відбираються на конкурсній основі. Участь - безплатна. Обов’язковою умовою участі в конкурсі є заповнення анкети апліканта, а також реєстрація на момент навчання у сервісах Twitter та в LiveJournal
Останній термін подачі на конкурс: 18.00, неділя, 20 вересня 2009
Заповнені анкети мають бути надіслати на електронну скриньку: [email protected]
Контактні особи: Віталій Мороз, координатор програм з нових медіа, 8044 458 44 40 vmoroz (at) internews.ua Ольга Сушицька, координатор проектів, 8044 458 44 40 osushytska (at) internews.ua
Коментарі