bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Вебінар «Фінансове звітування для учасників Програми національних обмінів»
11.04.2017

Дізнайтесь більше про те, як  прозвітувати за отриманий мікрогрант в рамках Програми національних обмінів.

Під час вебінару Ви отримаєте відповіді на такі питання:

-       як підтвердити оплати в рамках проекту?

-       які витрати покривають грантові кошти, а які - ні?

-       які документи є підтверджуючими для витрат по гранту?

-       як підтвердити оплату при співпраці з третьою стороною (ФОП, ТзОВ, підприємство, агенція).

 Також в онлайн-режимі ви зможете поставити свої запитання щодо Програми.

 Ведучі вебінару – координатори Програми національних обмінів Уляна Безпалюк та Ірина Видра.

 Вебінар відбудеться у середу, 19 квітня, о 12:00 та триватиме орієнтовно годину.

Щоб зареєструватися для участі в вебінарі, пройдіть за посиланням.  

Цільова аудиторія: теперішні та майбутні учасники Програми національних обмінів, а також всі охочі дізнатися більше про те, як відбувається звітування за використані грантові кошти.

До 9:00 19 квітня на пошту, вказану при реєстрації, ви отримаєте листа з посиланням на підключення до вебінару.

Нагадуємо, що Програма національних обмінів надає фінансову підтримку для ініціатив, що стосуються розвитку співпраці між географічно протилежними регіонами. Проект діє за підтримки Європейського Союзу та Національного фонду підтримки демократії (США).

Дізнатись більше можна за посиланням.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.