bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Майстер-клас «Візуалізація даних як тренд»
10.05.2015

15 травня 2015 року Інститут лідерства та управління УКУ запрошує на майстер-клас «Візуалізація даних як тренд» з Тарасом Волянюком.

Тривалість 18:30 – 20:30.

Місце проведення: м. Львів, вул. Козельницька, 2а.

Чи, розглядаючи нові приклади в мережі, врешті задаєте собі  питання: а що потрібно для того, щоб створити власну інфографіку?

Якщо так, то цей майстер-клас для Вас!
Ви отримаєте розуміння:

·        яка команда працює над візуалізацією даних: їх обов’язки, комунікація та необхідні навички;

·        яким чином збираються, фільтруються та аналізуються дані для підготовки візуалізації даних;

·        які головні принципи необхідні при розробці інфографіки та інших видів візуалізації даних;

·        які інструменти можуть у цьому допомогти.

Майстер-клас проведе Тарас Волянюк - інформаційний аналітик та журналіст даних у проекті “Слово і діло” (http://www.slovoidilo.ua/),  де у 2014 році створив та очолив відділ інфографіки, який за рік роботи зайняв одне з провідних місць на ринку візуалізації даних у журналістиці.

Реєстраційний внесок  50 грн при умові ранньої реєстрації та оплаті до 10 травня. Після 10 травня реєстраційний внесок – 75 грн. Кількість учасників обмежена – 20 осіб.

Останнім часом інфографіка, як елемент візуалізації даних, швидкими темпами захоплює український інформаційний простір. Це явище сприймається, як щось нове та частково революційне у способі подачі інформації читачеві/глядачеві, але чи насправді усе зародилося кілька років тому?

Що взагалі таке візуалізація даних, коли вона з’явилася та чому така популярна? Сприйняття та обробка великих масивів інформації забирає все більше у нас часу. Читання газет та журналів, перегляд телебачення, прослуховування радіо та інтернет-серфінг переповнює нас інформацією, яку ми вже не у змозі обробити.

У цей хаотичний час візуалізація даних покликана полегшити сприйняття великих об’ємів даних за короткий проміжок часу. Чого б це не стосувалося: статистика, аналітика чи схеми у рекламі, відео, друкованих ЗМІ або звітах - спрощення сприйняття інформації дозволяє швидше та ефективніше досягати поставленої мети.

Чекаємо Вас!

За додатковою інформацією звертайтесь: Ірина Крохмаль, т. (097) 3128989, [email protected].

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.