Гіперлокальний ком’юніті журналізм - або hyperlocal journalism як іноді його називають - зазвичай представляє з себе висвітлення новин невеликих громад: міста, села, району, локальної громади, школи, університету, вулиці тощо. Дуже часто цей процес сильно локалізований і обмежений висвітленням місцевих заходів, подій, зустрічей в новинах.
До участі в Школі запрошуються активні громадяни (громадські діячі, блогери, волонтери, студенти тощо) з Одеської, Миколаївської, Херсонської та Запорізької областей. Прийняти участь у Школі можна як самостійно, так і в команді з двох осіб (про це додатково вказується у анкеті)
Школа буде складатися з:
Учасники Школи отримають теоретичні та багато практичних навичок створення власних гіперлокальних медіа з нуля: побудова стратегії, виявлення цільової аудиторії, залучення ком’юніті до створення новинного контенту, ефективне створення фото-, відео- та текстового контенту, методи його розповсюдження, створення сайтів тощо. Тренери Школи надаватимуть всіляку консультативну підтримку учасникам під час створення ними медіа ресурсів.
Тренери Школи:
Дати тренінгів у Херсоні:
Учасники, що подають свої анкети на участь, та які будуть відібрані повинні пройти всі навчальні заходи Школи. Також, під час відбору учасників, буде братись до уваги вмотивованість та бажання створити свої власні гіперлокальні медіа у своїх громадах (будь-то студентське онлан видання, сільське видання чи інше).
Учасники забезпечуються проживанням та харчуванням під час Школи, а також відшкодовуються витрати за проїзд (автобус, купе в разі наявності білетів).
Дедлайн подачі анкети: 12 травня
Проект здійснюється за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.
Коментарі